24h購物| | PChome| 登入
2004-09-02 15:16:42| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

開學了~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係開學嘅大日子呢~
一朝早以經呀媽呀爸鈿妹去飲茶啦!
都唔知點解佢地會咁做,
又要咁早起身咁辛苦...

今日係第一日呢~
難免有d緊張嘅~呵呵~
有8個新人呢!
我覺得d男仔都唔靚仔嘅...
唉~
算啦之前都冇諗過會有靚仔家啦!
有2個新嘅女仔都靚嘅~

白sir做我地班主任呢~
2c就慘啦~
又係miss chung做
哈哈~抵死~(好衰tim~)
i.s又係miss wong教啦~
真係好呢!

今日派咗好多回條呀,
聽日又要交好多野呀!
今日入咗hall呢~
又係聽校長講野啦...
悶到嘔呀!
好心佢啦
都冇人想聽佢講野...
之後就到郭sir
講埋d無聊野...
好白痴囉佢地~
要受罪嘅
咪又係我地依班可憐嘅學生~嘻~

放咗學之後
我地去咗百分百到食~
又影咗學生相
之後我地咪行街囉~
呵呵!

p.s好開心呢~
有得見返d同學仔~ > v <

台長: julia’”
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文