24h購物| | PChome| 登入
2006-04-20 19:22:28| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

星期二檔案

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今個星期二...睇左星期二檔案
呢集係講而家d小學生讀書的情況...

記得有一個小五的女孩子..她媽媽說...女兒星期一至星期五..只有星期五的下午...可以比佢睇卡通片..其他時間都唔得.....
拍攝當日,碰巧是星期五...女兒放學番來...做了一小時多的"公民數"...跟住仲練左一陣琴.之後媽媽要她做...英文練習...又做了...一個鐘.....她終於能看卡通片了...看完了.....她太累了,因此她睡著了...又她起身開始(6:00am)...已經做了差不多十二個鐘啦!她媽媽說....讓她睡一會..到六時叫她起身...因為要去上一個補習班(好像是公民數).....

o....聽到呢到.....心痛了...一個小學生就要這麼的辛苦...我想如果我有小孩子...一定不要他這樣的辛苦!

但...之後..有訪問過那位媽媽...我記得....她說了...一句..."見到個女咁樣,心痛嫁..但冇辦法....因為其他人都係咁補習補習.."
我聽到那種無奈的心情...
無奈....萬般的無奈...
這位小女孩也蠻懂事..她明白..媽媽這樣做是為她好...她好像沒有一句的怨言...


另外的一位女孩子.....她媽媽說...而家要考入一間好既中學..好難嫁..........
「我個女又唔係天生麗質,當然要為佢準備的嫁妝啦!」其實呢個媽媽所指既...係入一間好既中學..佢仲話:
五級的鋼琴是個個人都有既....所以要響其他方面再特出d...
佢個女..現家考緊鋼琴既演奏級.....單簧管有三級....仲有一樣樂器有五級(我唔記得左..)
嘩....聽到呢到........又再次O咀....不能十項全能....都有差不多九項啦...
佢之後仲.....show 左d放Cert既file.....好厚....

其實睇既時間...都有好多既感覺...不能盡錄
下次好似講補習呀!

我是一個...很喜歡小孩子的人.....以前我想無論我幾辛苦,我都會生小孩子...但我看完呢個節目後....有d唔想生既感覺..因為小孩子..他們太辛苦了...!

女仔...好似比男孩更能體諒爸、媽所做的事,因為...唯一被訪問的男孩子...他說...補習不好..令到他冇時間玩..而家唔使補不知幾好!

台長: 叉燒包
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文