24h購物| | PChome| 登入
2007-05-27 23:40:25| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

運動多左, 肚腩大左

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星五晚, 同細佬打羽毛球
兩個人打左一個鐘,
第一次兩兄弟去打波, 兩個不折不扣既電車男打左半個鐘己經斷哂氣...

第二朝, 同simon 兄去玩滑浪風帆
今次揀左一隻大d 既帆
被讚有天份既我, 係壓力拘使下, 都揀左一隻大帆
然後我終於知道咩叫做, 無咁大個頭唔好帶咁大頂帽
成個鐘都拉唔起隻帆, 仲要被風吹到好鬼遠,
我游左十幾分鐘先攞番隻帆

之後換番隻學帆,一吹就出左大海
原來風大既時候, 真係好好玩ga
好爽快

夜晚去左睇魔盜王
以? 點解有人坐左我個位?
一睇, 張飛原來係星期日?
大家以後買飛記住check 清楚個日子..
之後戲院都補番個位比我地

星日晚, 同敏姐打羽毛球
我記錯時間, 送尾場, 打左5 分鐘
牧師話我肥左
la, 我都話牧師有留意我ga la

我真係勁開心敏姐肯受理我玩
我本來以為己經無機會
雖然得5 分鐘,
但都無相干


原來星六晚, 大學同學一齊食飯, 但無叫我
本來應該好唔開心
但唔知點解我覺得無野
我己經盡力去改善自己,
可能盡未夠好掛
少少失落己經足夠

但今晚同阿媽又嗌交
又發脾氣, ”嘭”門
好後悔, 但又覺得自己無錯...
谷左成晚

做完咁多運動, 度一度
肚腩大左1 吋....

台長: herman
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文