24h購物| | PChome| 登入
2007-05-27 01:26:34| 人氣72| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

沒有夏雨的日子,但有下雨的星期六

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本身諗住去離島行下,點知天公不造美
唯有改做室內活動,首先去唱lunch k

到3點去左睇書,嘩...原來新華書店有文具買,重咁齊tim...
買左2本無聊書...
一本係講家居小貼士(俾阿媽),
一本係教人用水果做面膜(俾家姐)

嘩...好大雨呀...我好鐘意望住d雨發牛豆
所以近近地去左附近既南亞餐廳,諗住一路食tea,一路欣賞雨景
我叫左豬排,無聊芝叫左咖央西多 (各$28,包飲品,加一)
oh~~~個買相都得得地wor...d野夠熱,夠新鮮,好味~~
下次試下個星州炒米先...

本身係諗住望雨,點知無聊芝要我玩nds應媛團
我玩呢隻game係要好專心,一同人講野就死,
但無聊芝又係咁同我講野,叫佢吾好出聲,佢又話我罵佢
明明係佢要我幫佢過關架嘛 -_-”

玩到6點,去times行...跟住住好d...無印...
之後去埋新商場time plus...都冇咩野睇既...
行到9點度,又未餓得晒,所以食車仔算...
食完行番灣仔...不知不覺就出左街成10個鐘啦~

台長: ChauChau
人氣(72) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

Mavis
我今日喺灣仔...

Anyway,南亞好似有個pancake之類既東西($40)定係waffle,係喺peak hour要勁等同未必肯做俾你既,我本來好想食但又唔係成日醒起...

Times附近以前有間叫麻辣面既東西,但係上次去到已經摺咗...以前我鐘意既餐廳都會摺,但係只係限於大陸嗰啲,但係社會既經濟好轉似乎令到我既衰運漫延到香港特區...
2007-05-28 01:44:28
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文