24h購物| | PChome| 登入
2007-08-03 03:39:00| 人氣192| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

"Umbrella"歌詞

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Umbrella-Rihanna

在屬於我的暴風雨中沒有烏雲
雨就讓它這樣下吧,我在銀行裡開著水上飛機
和Dow Jones一起出錢買的水上飛機
當烏雲來臨的時候,我們早就閃人了
We Rocafella
她飛得比這鬼天氣還高
還有G5真的比較好,你懂我的
因為有下雨的預感所以我預先下注了些籌碼
我Jay,雨人和親愛的陽光小姐一起回來了
Rihanna妳在哪?

[Rihanna]
你擁有我的心
而且我們永遠都不會被拆散
也許雜誌會把我們的事寫得沸沸洋洋
但你仍舊是我的大明星
寶貝,因為當在一片黑暗中你看不到閃閃發亮的車時
那就是你需要我陪在你身旁的時刻
和你在一起時我永遠樂於和你分享一切
因為

[副歌]
哪裡有陽光,我們就會一起發光發熱閃著耀眼光芒
告訴你,我會永遠在這裡,永遠當著你的朋友
到末日前我都會謹守我們立下的誓言
現在的雨勢遠遠比以前都來的大
你我都明白我們會一直擁有對方
你可以站在我的傘下
你可以站在我的傘下

在我的傘下
在我的傘下
在我的傘下

這些奢華的東西絕對不會一起到來
你是我的一部份,無論過了多久都一樣
當這場戰爭開始開打
當這個世界開始發牌
如果你的手變得堅硬,我們可以一起治癒你的心
因為

[副歌]

你可以奔向我的懷裡
沒關係的不用理會那警告
和我一起
我們的愛沒有距離
就讓我們的愛繼續,讓那雨傾盆而下也沒差
我會滿足你所有的需要甚至比那還多
因為

現在在下雨
噢寶貝現在在下雨
親愛的和我一起
和我一起
現在在下雨
噢寶貝現在在下雨
你可以一直和我一起
[Jay-Z]
Ahuh Ahuh (Yea Rihanna)
Ahuh Ahuh (Good girl gone bad)
Ahuh Ahuh (Take three... Action)
Ahuh Ahuh

No clouds in my storms
Let it rain, I hydroplane in the bank
Coming down with the Dow Jones
When the clouds come we gone, we Rocafella
She fly higher than weather
And G5’s are better, You know me,
an anticipation, for precipitation. Stacked chips for the rainy day
Jay, Rain Man is back with little Ms. Sunshine
Rihanna where you at?

[Rihanna]
You have my heart
And we’ll never be worlds apart
May be in magazines
But you’ll still be my star
Baby cause in the dark
You can’t see shiny cars
And that’s when you need me there
With you I’ll always share
Because

[Chorus]
When there’s sunshine, we’ll shine together
Told you I’ll be here forever
Said I’ll always be a friend
Took an oath I’ma stick it out till the end
Now that it’s raining more than ever
Know that we’ll still have each other
You can stand under my umbrella
You can stand under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh eh eh eh)

These fancy things, will never come in between
You’re part of my entity, here for Infinity
When the war has took it’s part
When the world has dealt it’s cards
If the hand is hard, together we’ll mend your heart
Because

[Chorus]

You can run into my arms
It’s okay don’t be alarmed
Come into me
There’s no distance in between our love
So go on and let the rain pour
I’ll be all you need and more
Because

[Chorus]

It’s raining
Ooh baby it’s raining
Baby come into me
Come into me
It’s raining
Oh baby it’s raining
You can always come into me

台長: 赤短
人氣(192) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 好酷音樂-我的最愛 |
此分類下一篇:"そばにいるね"歌詞
此分類上一篇:"Irreplaceable"歌詞
TOP
詳全文