24h購物| | PChome| 登入
2004-08-17 14:37:26| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛情首記。依計劃行事!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台









晚上Micu7時25分,Micu剛回到家,把一切新買回來的潮流雜誌和衣物統統丟到床上,立刻打了個電話......

"喂?亞橙? 維維話去呀,你同青豆點呀??"
"佢去呀? 喂~~佢去呀( 對青豆說) !! 咁你就依計劃行事,同維維一齊黎,我地兩個set好晒D野先~"
"OK! 喂!! 係呀~咁今晚駛唔駛上黎再度過??"
"唔~唔喇~個劇setting唔好,我cancel左lu~呢D遲D先講啦~搞掂左一陣D野先啦~係咁~bye~"

掛上電話之後,Micu便開始收拾她的戰利品--一切最流行的時裝: 迷你裙,名牌crossover tee,炒鞋......
Micu就是這樣的一個女孩,一個100%的獅子座女孩,走在潮流的最尖端,喜歡被全界認同。加上她的父母十分富有,甚麼都能滿足她,給她每個月整整1萬元的零用錢。可是,這麼多的零用錢又有甚麼用呢? Micu只想父母可以陪她多一點,幸而,Micu自小就很樂觀,也很懂事,知道還有朋友可以陪她分憂,所以從來都不會因此而傷心。

"Micu,我幫你熨好左D衫嫁喇~今晚有你最鐘意既神戶牛柳呀~你沖完涼就有得食喇~"

娟姨自Micu小時候便開始照顧她,因此對Micu寵愛有加,甚至比Micu的父母還了解Micu,今晚的神戶牛柳,都是娟姨特地為她預備的。

"哦~唔該娟姨~係呀! 我食完晚飯之後要出去一陣,大約11點番啦~"

**********************************

"嘟嘟~嘟嘟~嘟嘟~嘟!"

"喂? ......下!!!???? 咁大獲!!!!????我而家即刻出黎~你o向你屋企留下等我啦,我好快到!!"

**********************************
在公園對面,Micu坐在欄杆上已經等了30分鐘。

"喂? 亞橙,維維仲未到呀? 佢又冇開手提,咁點算呀?"
"唔係掛!? 我地D野set好晒喇喎...... 再等多一陣啦下......"


________________________________________________

原創故事,實屬假野~如有類同,咁o岩嫁姐~~
俾D意見丫~~thx^^

台長: Princess。Crown~*
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文