24h購物| | PChome| 登入
2005-12-26 23:29:08| 人氣203| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

妹頭*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

















今日你sd左個信息黎.
你終於好反啦.^^
冇見你成個幾星期la..
聽到你話掛住好多野食同disney既爆谷.
我都好想食呀!!
Haha.
仲想去多次tim 呀.
果日好開心.
仲記得果朝超冬.
我地等左好耐.
一入到去就即刻有巡遊睇.
我地坐係路邊.
睇完就好快甘走過小鎮大街.
睇都冇睇就走左去探險世界.
坐船去泰山既樹屋.
之後去左明日世界玩寶碟同巴斯光年.
巴斯光年因為太好玩既關係玩完出黎油排隊玩多次.
之後去左幻想世界.玩旋轉木馬. 小飛象.旋轉杯狂轉就嘔甘制.
暈暈地之後去左雞籃.
出黎去左坐河流之旅.
維尼歷險之旅同米奇幻想曲.
8點睇煙花.
啱啱有對情侶係正我地前面KISS..
唉. .
人地係SWEET之旅..而我地就係友誼之旅..=____=
睇完煙花.我地做左人生最大膽既決定..
就係去玩飛越太空山. .
諗起都想笑. .
坐左落去先後悔. .
之後油超激!!HAHA.
好HIGH呀!!

P.S:
我唔係記得清楚.依D係搵反日記照打GA..
HAHA..
你從病中知道健康既可貴..
而我就知道你依個朋友既可貴..
HAHAHAHA...

台長: ___@6
人氣(203) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文