24h購物| | PChome| 登入
2008-07-20 10:31:14| 人氣66| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

§恋におちて§

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

日文版

【恋におちて~Fall in love】

曲:小林明子 詞:湯川禮子
歌手:小林明子


もしも願いが叶うなら
吐息を白いバラに変えて
逢えない日には部屋じゅうに 飾りましょう貴方を想いながら

Daring, I want you 逢いたくて
ときめく恋に駆け出しそうなの
迷子のように立ちすくむ
わたしをすぐに届けたくて

ダイヤル回して手を止めた
I’m just a woman Fall in love

If my wishes can be true
Will you change my sighs to roses,
Whiter roses decorate them for you
Thinkin’ ’bout you every night and
find out where I am
I am not livin’ in your heart

Daring, I need you どうしても
口に出せない願いがあるのよ
土曜の夜と日曜の貴方が いつも欲しいから

ダイヤル回して手を止めた
I’m just a woman Fall in love

Daring, you love me 今すぐに
貴方の声が聞きたくなるのよ
両手で頬を押さえても
途方に暮れる夜が嫌い

ダイヤル回して手を止めた
I’m just a woman Fall in love

Don’t you remember When You were here
without a thinking We were caught in fire
I’ve got a love song but Where it goes
three loving hearts are pullin’ apart of one
Can’t stop you, Can’t hold you
Can’t wait no more
I’m just a woman fall in love
I’m just a woman fall in love


英文版

【Always True】

詞:徐仲薇  曲:小林明子
歌手:徐仲薇


Everytime we say good-bye
Sadness fills my heart
Much to feel, so much to say
The tears just hold me back

Missing your love every night
How can I live without it
Wonderin’ if I’ll dream again

CHORUS:
Don’t you remember those September days
The love was so strong and we were full of promises
Don’t you remember all the nights we’ve shared
Waitin’ for the first light shining in the morn
Wanna tell you still I love you
That is always true
Don’t throw our love all away

If tomorrow we meet again
Promise I’ll believe
Time I’ll hold to let you know
How much you mean to me

Though we’ve said it many times
good-bye is not for me
For you are still living in my dreams




註明(日翻中) 表示原本是日文歌詞 現翻成中文

無特別註明 為英翻中的歌詞



墜入情網

 

倘若願望能夠實現(日翻中)
願將嘆息化為雪白玫瑰(日翻中)
裝飾在沒有你的屋子裡(日翻中)
想念著你(日翻中)



心愛的,我要你(英翻中) 好想見到你(日翻中)
勾動心弦的戀曲 幾乎一觸而發(日翻中)
宛如迷失方向般 呆立而無法動彈(日翻中)
希望能即刻來到你身邊(日翻中)



停下旋轉撥號盤的手(日翻中)
我只是個墜入情網的女人



如果我的願望成真
你會改變我的嘆息嗎?
變成玫瑰,雪白的玫瑰,為你裝飾著
每個夜晚我想念著你
並且找尋我身在何處
我並不住在你的心裡



心愛的,我需要你(英翻中) 無論如何(日翻中)
有個說不出口的心願(日翻中)
週末的夜晚(日翻中)
也希望有你陪伴(日翻中)



停下旋轉撥號盤的手(日翻中)
我只是個墜入情網的女人



心愛的,你愛我(英翻中) 現在多麼想(日翻中)
聆聽你的聲音(日翻中)
即便是 雙手拖頰(日翻中)
已厭倦 迷失方向的夜晚(日翻中)



停下旋轉撥號盤的手(日翻中)
我只是個墜入情網的女人



難道不記得當初你在這的時候
沒有一絲猶豫,我們燃燒在愛裡
我曾經有一首情歌,但是現在它在哪?
三顆愛人的心因為一人而撕扯
不能阻止你,不能留住你
不能再等待
我只是個墜入情網的女人
我只是個墜入情網的女人

台長: 大雯
人氣(66) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 不分類

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文