24h購物| | PChome| 登入
2008-02-14 22:22:20| 人氣109| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

中大 --- 11/02/08

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本來要上班的我,
和小畸陪了賢弟到中文查詢入學事宜。

小畸起床,大家都忙著梳洗,
她問:「瑪姬…你話著咩衫好呀?」
她興奮的語氣,令我有點不知如何是好,
我唯有答她:「其實如果你夠膽…
可以試下唔著…」
小畸,依然是我妹妹。
乘地鐵到佐敦,經過樂富,
她說:「死啦~~~我好緊張呀…」
又是一個有點難接的說話,
我笑笑地說:「樂富咋喎…
你不如到佐敦先講啦…
我估禪禪唔會0係呢個車卡度突然出現掛…」
到了佐敦,她果然完整地說了那句一片,
哈…很久沒有看到小畸緊張了,
想不到她和禪禪的友誼已經到了超我想像的地步。

小畸到酒樓坐下,
我到酒店接賢弟,
摸門釘。幸運一到酒店門前,
就見到賢弟的背影,傻傻的…

一起到酒樓,飲茶。
食物不太好,下次還是去一間有地位,
有水準的酒樓,唏…
跟著我不可以吃得差喲!

我們著酒樓吃吃笑笑,
逗留了很久。我們離開時,
發現剛才我們的位置,
竟可容納七個人之多…
厲害。

到了中大,死…
究竟歷史甚麼研究甚麼系………
我忘了名字了,在哪裏呢?
大家看地圖,死…
全都是甚麼樓甚麼學院,
沒有賢弟所說的甚麼系。
我問他:「你有無帶電話呀…
打電話去問啦…」
他說:「下?無呀…
我同佢地係用電腦聯絡…」
小畸激動地叫:「WHAT?…
咁你無睇係乜野院校咖咩…」
賢弟說:「嗯…
我諗住黎到搵唔到上網問…
再唔係0係門口有人可以問…」
但我們當時身處一個極寒冷,
杳無人煙既中文,寒風入骨…
我說:「你見到有門口咩~~~????」
說真,那兒只得一個球場和停車場。

找那找那…
小畸和他像對活寶貝,
小畸激動的,賢弟則傻更更…
他們真是很有趣。
當小畸激動緊張時,
她說話會變得很快;
相反賢弟的不知所措,
被小畸點東點西…兩頭走,
在他們背後看,是一個很有趣的畫面。

幾經辛苦,找到了。

下一站到了太空館看黑洞探索,
他媽的睏。然後再到銅鑼灣的日本餐廳,
吃晚飯。距離賢弟離開時間越來越近…
大家協議,收起所有計時工具,
不要看時間,任由時間過去…

九時半到了,本要上船的賢弟,
依然在我們身旁,直到…
十一時四十分,目送他。

共有十二小時,
好像還不足夠。
心情是依依不捨,
但因為對你有信心,
我相信,將來我們相見的時間,
多到你嫌多嫌煩。






我知道,二哥沒有出現,
你很失望!在你打給他,
他沒接聽到留言信箱那刻,
你的行為,就已經告訴了我。

其實我和你的心中,
很清楚二哥的為人,
他不會主動打給我,
但你放心,他不是不愛你,
只是藏於心中。





我同樣地失望。


因為三次,只有第一次,
是我和他一起送你的。

台長:
人氣(109) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

流禪一.一
唔知點解...
瞧第一次先食得par掣留言...
= =

anyway...
點講好le...
依家ge心情有d反覆...
一時因為太極ge演練、古琴ge撫琴而心境平靜,
進入心如止水之境...
一時又擔心研究所ge取錄與否...
事實上...
我已兩手準備好...
上唔到研究所就先做一兩年o野再o黎過...
而且係仲有一段時間ge事...
仲未有咩壓力...

嫂嫂、小畸...
妳o地知唔知...
到o左呢一虐...
我最擔心上唔到研究所ge原因係...
—妳o地...
我好驚真係考唔到...
更加驚妳o地知道之後會好唔開心會好失望...
我真係好想o黎香港...
可以同妳o地團聚某程度上比讀書更加重要...
亦正因為咁...
我十分擔心自己會名落孫山...

我已經發o左好幾次ge惡夢...
夢見自己考唔到之後ge各種情形...
其中...
最令我驚恐ge係面對妳o地同要妳o地接受考唔到呢個&quot事實&quoto個一刻...
o個個情境,妳o地ge反應...
已經唔知重覆出現o左幾多種幾多次...
係我d惡夢裡面...

呢個時候...
我無能為力擔心無用...
但係正因為咁我先更加惶惶不安...
妳(o地)明唔明?^^&quot
2008-03-05 22:53:18
版主回應
考得上,考不上...你都要我的賢弟,何用太過擔心?
2008-03-10 03:07:12
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文