24h購物| | PChome| 登入
2007-11-23 23:30:52| 人氣84| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

歌女 --- 23/11/07

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

命苦的歌女…嗚嗚。

「唔掂呀今次」 我說。
「做咩呀?俾仔煩呀!?」bebe問。
「我今日既唔掂係…我好飽…飽到上心口」
「咁個心口咪好大…*兩眼發光*」
「係呀 =.=即刻變左G奶…=.=你老闆丫」說。
「你自己講架... = =」他說。
「我唔係要迎合你個低能仔~~~我駛講D咁既野」
「真係辛苦哂你..... = =」
「*眼濕濕*~ 我就是命苦的 沒法..歌女生涯」
「你幾時變左歌女 ... = =~依依... = =」他說。
(註:依依是最近電視連續劇的一個角色,
她是一個孤兒,被一個人面獸心的義父養大)
「我唔做依依~~ 依依會俾D獸父強姦…即係好似你咁」
「我養左你咁耐好應該」他說。
「你養左隻狗 咁耐, 又唔見你咁對佢」
「佢會死 ...」
「我夠會啦」
「你唔會死... = =」
「你竟然錫隻狗 多過錫我」
「我講事實之麻... = =咁做隻狗真係會死 ...」
「你咁做~我都會自殺死
唔自殺死都病死
唔病死都憂鬱死
唔憂鬱死都慘死」我說。
「唔係好 開心 既事咩」
「標準以上就 開心~標準以下就 ....」
「 +_+ 你哩D又係配合既一種呀」
「事實係需要配合咖嘛」
「你反抗就係配合既一種 ~呵」
「欲拒還迎!?no no no
只係未見過咁迷你既野 ....嚇親所以反抗」
「咁又真, 保証你未見過 哇哈~」
「我諗好多人都無見過」
「真架, 我見過好多男人都唔係咁」
「咁我有個提議」
「係咩呀」他問。
「我諗係好珍貴 好難得, 不如放入博物館」
「等我 死左先啦 ^_^ 」
「傻既 死左唔新鮮^^」

「咁要係我身上先新鮮... = =」
「新鮮但係用唔到咪又係無用…咁不如做教材」
「係咪做你既教材呀 *面紅*」
「嗯~~我會收埋自用一排…舊左先捐出黎」
「捐出黎... 邊有人要.. = =」
「咁俾狗」我說。
「你好狠心….*眼濕濕*」
「 嗚嗚~唔關我事咖…..我成日聽人講..「切落黎餵狗 」」
「 你有冇見過先=.="」
「我向來都唔睇血腥野」
「女人點會怕...」
「自家的~~不怕;別人的~~怕…我諗你都唔怕血既」
「你話呀... 最唔中意... 係d 女成日話冇所謂... = =」
「=.=咁我都係男」我說。


快樂不一定可以延續,
當他談到他的女友時,
抱歉,我要停手了。

談論她,只會沾污了我,
她不值得我因為她打一隻字。

台長:
人氣(84) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文