24h購物| | PChome| 登入
2004-09-28 18:11:26| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

冒失狗

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日返得一個鐘堂
好彩尋日nickel打黎提我點半果堂cancel
唔係就好似啊豐咁做左傻仔
係學校白坐兩個鐘


放學之後去左青衣城買con水
啦啦臨返屋企換衫跑步
唉......d懶人又唔去啦~


出門口果陣
見到有隻狗仔係我門口
但係呢隻我記得同層有家人養
唔係我就拎返屋企玩ga la
不過我等lift 果陣都玩左一陣
咁岩果家人有人睇到拎返走
仲以為要拎住隻狗跑步tim-.-



*咩人黎ga 懶到咁....*
_________________________
我跑完之後返屋企食飯
見到洗手盤勁多碗碟未洗
咁就知係邊個既傑作啦
啊媽落場同老豆返屋企食飯
咁岩我果陣去左跑
佢地食完就"劈"低晒d野
等我返黎食完洗
咁算點je 老豆成個禮拜都冇野做
點解唔可以做番d野
而乜都留晒俾我
同廢人有分別嗎??
_________________________



啊妹入左camp
夜晚打黎話要自己煮飯食
抵死啦~~ 平時唔識做既野
E+就要自己做番
結果咪乜都唔掂lor
仲好意思同我講





27/9

台長: hardy
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文