24h購物| | PChome| 登入
2009-05-09 13:52:31| 人氣87| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

騰騰生日飯之STONEGRILL

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



騰騰生日, 都冇一早PLAN定去邊度食飯...
到左o個日突然諗到去食 STONEGRILL,
(因為我生日既時候經過都有D興趣相食架喇...)

食左個CITIBANK餐... 同埋自由配搭3樣野食燒...
好味道.. 不過~ 個雞油彈死我... 一放低就要同騰騰交換佢個扖扖燒.. (因為冇油唔彈)
食晒之後都唔覺飽...

好搞笑, 我地食晒我地第一個燒燒之後~
個侍應問我地要唔要甜品,
我地問佢要個 MENU睇, 佢比個甜品MENU我地話呢個就係喇...
我地唯有同佢講要主菜MENU... 佢都有D突然... ^_^

睇完之後決定再叫一個頭盤+肉眼扖12安士 (叫一個頭盤, 肉眼扖半價)
黎到即刻覺得呢個先似番D樣... 早知一早就一人叫一SET呢D啦...
一定夠飽...  咁唔洗食之前o個d啦....!

台長: 開心寶寶 ☆_☆
人氣(87) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文