24h購物| | PChome| 登入
2003-07-24 08:49:48| 人氣136| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐冇寫野,唔係冇野寫,而係太多野寫,對於一個懶人黎講,呢個都算係一個書寫障礙.

言歸正傳,近日,當我發現自己好似少左野諗既時候,我就問自己,點解會咁?首先,我要澄清,少野諗並唔係一件壞事,只不過係我鍾意諗下呢樣諗下果樣咁,故各方好友唔駛擔心,唔駛"提醒"我或者"詢問"我點解要咁"辛苦"自己,咁多野諗之類既說話...唔該晒.

我覺得好唔尋常,我問自己,係因為開始發覺到銀行的數字不斷ourput而冇input時而引發我多去send信,去準備見工而少左時間,定係多左時間去做義工?再諗深一層,原來係近排日日都發夢,仲要係一黎就2,3個果隻,有時訓醒好似冇訓過咁,一訓落床,眨下眼就醒,夢與夢之間就成日都"責"醒,仲要訓醒既時候好死記得發過d咩夢,見過d咩人.不過當中就有好多好多人都係唔識,但佢地既戲份就幾重下咁.有時有d情景或者片段就會嚮日常生活出現過或者出現番,有d會係幾溫情既,有d就好恐怖,有d就好奇怪,仲怪過X-File.

近排亦見多左好多人,見到佢地,無論係做野又好,嘻哈又好,都俾到我好多insight,加上又有好多好多時間一個人,所以果腦好似好多野諗而又冇野諗咁,真係唔係好知自己想點?
究竟我想點?
我既理想係咩?
我既目標係咩?
呢d野我都唔係好想諗到,好彩呢排成日去郊區,果d地方又冇人又冇樓,等我可以成日望到個天之餘,又睇到d綠色植物.真係連周公都話"好"!!!

台長: 哥哥仔
人氣(136) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文