24h購物| | PChome| 登入
2003-06-30 02:28:04| 人氣172| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

"平凡最浪漫"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

曾經有友人同我講,"你呢篇o野好似登過?"我答佢,唔係好似,而係真係.
係登過,但我想再post多一次,又點?我鍾意嘛!

以前都有諗過要發達,成日都想要呢樣,要果樣,要努力搵錢,希望可以買呢樣,買果樣.以前亦都諗過要與眾不同,成日都想樣樣o野同人o地唔同,人o地鍾意o既o野,我就唔要,希望可以特別d.但係,自從大o左之後,就覺得要不斷去爭取呢d野,其實都幾辛苦.又或者可以話係我懶啦,我唔係好想成日追呢樣,追果樣,可能最後都係得個桔.

突然諗起一首歌,一首我覺得十分有情調o既歌,令我諗到做人簡單d,可能睇o既o野會靚d;平凡d,都可能會係一種福氣!
簡單是美,平凡是福!
平凡地與你看看電影  甜蜜處與你同和應  
聽主角傾訴彼此心聲 已製造了這夜那溫馨  
然後你再帶我去探望晚星  情沒有細說仍然動聽
兩心已彷以緊勾於一起 浪漫處由清風去做見證

情愈簡單 一切竟愈美 每點溫馨 縱感覺輕微  
卻正好一分一秒心裡面堆積  也許為了這樣我愈喜歡你
情愈簡單 一切竟愈美  每點溫馨 也感覺新奇  
徘徊在你與我的靠倚之間 多麼清脆教人心醉  
長夜空中飛

情愈簡單 一切竟愈美 每點溫馨 縱感覺輕微  
卻正好一分一秒心裡面堆積  也許為了這樣我愈喜歡你
情愈簡單 一切竟愈美  連舊笑聲 感覺也新奇  
就讓這溫馨再響遍這一刻
多麼清脆 教人心醉長夜空中飛

台長: 哥哥仔
人氣(172) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文