24h購物| | PChome| 登入
2006-11-12 20:18:35| 人氣51| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

青紅皂白

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

就連中環天星碼頭都搬遷,有什麼會是永恆﹖我也曾搭過無數次天星小輪,但發現鐘樓的照片只有一張,而且是一張水準欠奉之作,我都不敢用作此日記的照片。

原來愉景灣的空氣和東涌的一樣差,周遭都是地盤,有時會發現自己滿口都是沙。而回家洗面洗澡時水是灰色的,我沒有留意,是別人告訴我的,我只知道兩對白色波鞋就連鞋帶都變成灰色。

只有三個女孩子,其中包括我,但想不到是非仍是存在,我相信來說是非者,便是是非人。所以我都盡量不參與,不咬耳仔,儘管別人可能以為我被排斥……….其實我是有心或故意獨來獨往的。Fanny話出嚟做野係賺錢而唔係識朋友,但係我又覺得同事好緊要嫁喎,如果唔係會做得唔開心。

這個月的星期六是返半日,不過扣半天人工,公司冇死錯人。放工同fanny食lunch,去左椰林閣,同佢講話鄰居0係JP返左嚟都冇搵過我,點知過左陣佢就打俾我喇。我地心靈相通呀!之後我地去左shopping,終於買左西裝褸,好鍾意呀~~~~

Shop到7點幾,出左cwb join 江柏荻,莫憲婷,索k,jenny同kalea食上海翡翠拉麵,第一次食,d野唔ok,返屋企仲攪到我嘔左一輪,好辛苦。本來話打邊爐,因為我病佢地就我食其他野,如果食清淡,食和民仲好過。

不過今晚都唔係傾左好多,我唔鍾意6個人坐長枱,講唔倒d咩,不過見返d舊同事真係幾開心,有時真係新不如舊。

台長: 涵泳
人氣(51) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

陳珮琦
今天我又去見工,一如以往,同樣地想起你,於是返到屋企8下你的dairy...於是我發覺...我真的很少跟你聯絡。
其實下班後我盡量不打電話,因我每天都要聴>50個熱線電話,答>50次生日優惠、三十週年優惠...怕了怕了。請見諒。
仲有,就係我個電話呢排比被一位失戀女同事occupied. 感情問題真是好x煩。
看了這篇,我想起有野未比你:o
2006-12-07 15:51:56
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文