24h購物| | PChome| 登入
2005-06-25 04:30:16| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

吳哥(四)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4th day

又係好早get up,因為要搭flight返金邊,alison今朝冇落去食breakfast,因為佢未執好行李,咁我就自己落去同左兩甥舅一張枱食。今次架機冇上次咁靚,個金邊國際機場雖然細,不過都好有代表性,有佢地既建築風格,好似杜拜個airport咁....0係機上面我地知道左原來舅父是社工,而外甥大我地3年,是一個clerk,工作地方近美孚,lunch成日嚟meifoo食...

今天是為hea日,去左民族文化村,呢度住既人比較有$$,所以睇得出著得好d同埋冇咩beggers.又有樹屋住。之後就去左遊湄公河,呢條河都幾出名,起碼我都聽過,同埋頭先我打個湄字,電腦會出埋公河,哈哈!佢係好似一條會跨過幾個國家的河。仲有會暢游一條會倒流的河,佢一年有6個月會向東流,有6個月會向西流,是世界稀奇的河。

then我地就去左lunch,食seafood,唔該哂....

and then就去左行購物市場,buy左兩件tee俾parents,不過佢地唔鍾意:( 另外我又buy左一大包coffee粉,知mum 鍾意飲嘛,又buy左兩種札肉,好好味呢~

今日有得食tea,不過係另外俾$既,係傳說中既金邊粉,都唔錯丫。guide收左我地6usd,我就想問下waiter攞menu睇,睇下guide食我地幾多$,點知有舍senior waiter走過嚟話佢地冇menu,guide又企左0係隔離,最後都唔知自己蝕左幾多....alison話 ‘ u never know the truth!’ 唉....

食哂野我地就去airport,離開cambodia喇。

綜觀今次個trip其實都冇咩得著,始終都係跟團,見到既都係d比較表面同正面既野,可以既話大家都想擺多d時間0係吳哥崛,不過由於時間所限,我地冇辦法自己plan,同埋咁落後,我地都唔敢以身犯險,返嚟先知原來我地去0個時0個邊發生左d事,有d混亂。反而得既係終於有少少圓夢既感覺,而家目標係去哂世界7大奇景。仲有同兩甥舅fd左係bonus,返到嚟仲keep contact係一個奇蹟。我同阿詩都講過要征服7大奇景,短期目標係印度泰姬陵,其實我想去埃及先,因為想去埋turkey,但因為佢舅父已經去左,所以唯有係india,不過睇怕呢d都係跟團好d....同埋究竟係咪真係可以同佢地keep倒下一個trip都仲係一個未知。

mum話我而家冇補習就=冇野做,有d埋怨野感覺....去完travel返嚟個人懶散左,原來人真係要有任務0係身先唔會有惰性。好想同family去taiwan,9月去greece,12月去india。而家其實好忙,忙搵工但唔想去inin左又唔想返有offer又resign唔知自己想要d咩淨係知自己唔想要d咩對咩工抗拒咁都好起碼都有個底線,唉.....一生苦惱多...

台長: 涵泳
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文