24h購物| | PChome| 登入
2006-03-21 01:40:17| 人氣92| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又係F4?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天放工,

Katie打電話來跟我說:「Irene,睇唔睇F4演唱會?」
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

晚上,與桐梓好友聚餐,
吃了一頓令人胃痛的意粉屋!
好難食啊!(記著,是旺角中心樓下那間,bad list!)
好胃痛啊!
無聊地說笑,彷彿如在poly般那樣無聊!!!

不過,也有令人感動的時刻!
Ida:「阿lin,我前排o係飛機撞到你偶像--言承旭!」
Lin:「係?真人靚唔靚仔?」
Ida:「真人好靚仔呀!唔係講笑!」
Lin(咀角泛著微笑,好明顯已經在想著他):「嘩!你就好啦!有無問佢拎簽名同影相?」
Ida:「無呀!唔俾拎呀!不過我同佢講,我有個朋友好鍾意佢!」
Lin(心裡已非常興奮):「下?!」
Ida:「佢問我叫朋友叫咩野名?」
Lin:「真ga?」
Ida:「係呀!佢仲跟住讀左一次呀!」

OH! MY GOD!
言承旭竟然讀出了我的中文名字,嘩!!!!!!!!!!!!!!!
簡直係發夢!

$30換$200既飛!
星期三,我地又有得相見啦!

原來,我們還未緣盡!
「Jerry,我是真的真的很愛你!!!!!!!!」

*Ida,我也愛死你!希望你可以飛多d台灣!!!!

台長: Hamu

您可能對以下文章有興趣

人氣(92) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文