24h購物| | PChome| 登入
2006-04-16 14:22:14| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

塔羅牌

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

第二日既holiday..

同亞叔去左tst..去左starbucks..狂chat...狂笑...好開心!!!!!!之後就四圍行下,6點左右....就去左搵julian!!!有dd緊張....等左佢成粒鐘至開始!!!我真係冇諗過聽到d咁驚既野....我諗應該真係會發生,因為上次玩都占卜到會有一個人出現,開始會好好,但係之後會好差!!!

mami..我好想同係講我將會發生既事!!!!我6,7月將會遇到一個人,果個人係我而家唔認識既...但係我會勁鐘意佢!..可惜佢有女朋友.......之後會好痳煩...12月我會同佢女朋友見面.....overall如果我真係鐘意左果個人,我會好大鑊!!!!我真係好驚....好擔心,雖然話塔羅既野唔可以盡信,但係我知真係好有可能發生~~所以我好擔心....我希望我可以避過呢個劫!!!!!!!!你要保佑我.....同埋見到我有異樣就要鬧醒我!!!!!!!!!!!

上一次玩既時候我抽到呢隻牌,呢隻牌叫"抗爭"....牌入面既人緊握雙手,好似好痛苦咁緊握住一d野,其實意思係話我有d野放唔開心......有d好唔甘心!!佢俾我既建議就係...放開雙手,因為如果雙手緊握住一d野,根本拎唔到其他野,所以....只要放開手,先可以拎到更多!!我明白左呢個意思.....以為下一段會更好.....點知..

好在我再去多一次占卜,知道下一件事既嚴重性,起碼.我可以避免佢!!

台長: hahahasiubb
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文