24h購物| | PChome| 登入
2006-05-26 09:45:37| 人氣304| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

[養鼠日記] 鼠仔入屋第2日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨晚回家赫然見到金鼠重傷(肚子流血)...
馬上下定決心讓兩隻鼠仔分家
正所謂[相見好 同住難]..
共用一個糧兜水瓶轉轉輪私竇自然免不了爭地盤
於是當夜非常忙碌地購買了大量新屋佈置用品與醫療用品
養鼠第二日已經花了不少醫藥費=.=
...............................
但是經過一夜的折騰
見到鼠仔安心的睡覺自己也該睡了
忽然覺得生活很充實XD...
不用對著電腦都可以"有野做"...
................................
我的好友朱朱昨晚也義務來幫我湊鼠
相識咁耐 因為一起湊鼠 感情亦深厚左 不過佢老豆唔俾佢養
原來家人的支持係好緊要既
...............................
昨晚去寵物店購物時 被店員瘋狂推銷
無拉拉買左好多"唔等使"既野 回來後也有點後悔
覺得自己好像[電車男]里面的主角
在路上走走被人推銷就會無主見地買一堆自己本來不想買也沒有需要的東西
因為唔清楚鼠仔是否需要所以店員介紹就無拉拉買左
好似d鹽磚涼夏沙發草莓零食都唔係必需品
最慘係包零食兩隻鼠都唔鐘意食(色素咁重我買左都非常後悔=.=)
下次無野最好唔好入寵物店
費時俾佢認住我係"VIP"又狂推銷我買野
..........................
最慘係搞左成晚
我自己只食左個包
真係人不如鼠

.....以後要好好對待自己

台長: 芳子
人氣(304) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文