24h購物| | PChome| 登入
2006-12-15 02:39:13| 人氣55| 回應3 | 上一篇 | 下一篇

23年來最灰暗的生日/此日記評為三級...(06年11月26日)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

11月26日:早上收到Vito的msg,好像六點半發的…睡到兩點才肯起來,爸和嫲一起走,我又不知在幹嗎,等到三點多才下去買包吃,然後又一直在上網了,下午收到Moon的msg,等到六點堂妹打來叫我六點半去財神餐廳,姑姐請我和弟弟吃西餐,我又坐“法老姣王”的車去。
心情一直都不好,腦子沒有停止思想過。吃完弟弟有節目,嫲和姑姐她們又有節目,那我自己走吧,突然想去會址練練樂器,就等巴士了…精彩來了。
等到架10B,前面有架三號上落站中,我見到後面架10B轉緊右軚準備走,見到咁當然行前截停佢啦!屌佢用手勢叫我行返埋巴士站,我當然不爽啦!順勢伸手指向住佢fing左下後再口upup左句只有自己先聽到句粗口後,就行返埋巴士站。點知前面架三號走左之後,架10B唔七旭,條撚樣仲串七七咁啤住我,心諗咁好係咪俾條仆街我搞事發洩下先?係我就唔客氣!同佢鬥啤左幾秒,最後都係我出手先,我都好七串咁學李小龍咁伸出右手食指,前後咁fing下fing下撩佢爛過黎,條爛狚唔過黎唔得啦,一開門…(大概對白)
司機:“你咩事呀而家?”
我:“乜撚事呀?!我唔行出黎截你你飛站走左啦!ON撚尻!”
“你講咩呀?”
“我話你ON撚尻呀!”之後唔記得講過咩,最後加左句“我實會投訴你!”的確,由呢條撚樣串七七咁啤住我開始我已經開始度定投訴的對白!
我坐左埋位佢都係唔開車咁擰轉頭啤住我,我(此處用了“頂真”手法)又要好串咁開口叫佢開始了。由於我決定左一定投訴,所以沿途一直留意同捉尻佢痛腳,呢d咁仆街ge司機果然唔七係路,之後戈個假日酒店對面個站佢飛左,架車唔好話企位,就連坐位都仲有幾個;之後到港澳碼頭又飛站,好!
去到發電廠我迫開d人落車了,兜去巴士後面睇車牌:xL 74-86。個司機即刻沖左落車同我嘈,唔知點解仲多左三個司機,可能條撚樣見到有三個同事係度所以先咁夠疆沖落車,記住當時架巴士係企滿人的。
佢話我,講我岩岩上巴士同佢講話會“玩死你”!我屌尻你老母我幾時有撚講過?我之前講的三個字的說話只有“ON撚尻”同“投訴你”je!我當然由呢點開始就同佢嘈啦!我話我只係講戈兩句野,佢就叫我打完投訴電話先準走,哈!撚樣你放心,我實打!但我囉手機出黎佢又繼續係度嘈,即係驚啦!叫我打先準走以為可以拋我點知我真係打,所以又一圇咀咁嘈!
好!當我誤會左你以為你會飛我站,所以搞到條撚樣咁火我唔理,但單單佢兩次飛站呢件事我已經可以投訴了。同埋而家有四個司機圍撚住我,已經可以構成恐狀況,可以報警的,點知佢真係叫我報警,呢次到我卻步了,我只係純粹想宣涉同屌七佢je,而唔係想囉自己麻煩,況且巴士上有幾十個乘客,同佢嘈事已經有乘客鼓譟叫司機上返車開車走,只係條撚樣唔七理,況且我真係報警的話,成車客就真係唔駛走了,到時我有幾大條道理都好,我都會俾人插。
同佢嘈交開頭我都只係瞪大雙眼同大聲咁叫點解我離開巴士站截尻佢之類,但最後由叫開始變只係大聱成咆哮,而家諗返我戈時根本已經癲尻左,可以話我最後係冇當過佢係人,只係一個工具俾我發洩(Shootor睇到呢度可能會諗左去其他野)。
只記得最後係有個女人走左落車拉開左我,可以話係幫左我吧,如果唔係我真係唔知係度要癲幾耐,呢個時我先醒返少少,點都要同個女人講唔好意思~
我又再次感覺到中學教我物理的李良得老師生氣發火時的生理反應,真係會嬲到興到震的!
發洩完走了,去到會址樓下,心情仍未平伏,都係好爛,又過返馬路搵間士多買左d唔健康ge野食,唔知唔知咁買了紅色的…
上到去先食下呢樣野…對住窗,心情係down上加down,明明頭先將呢排所有鬱悶氣發洩晒出黎,點解仲咁down?食完“long”下個口,又冇心機練野了,坐係度好耐,之後再培養下精神同情緒,打去澳巴投訴,不重覆了,我完完全全包括我講過的每句說話全都講返出黎,我又唔會咁賤咁誇大其辭ge。一兩日後有通知,佢問我想點通知,on9!當然我留電話,你地親自打電話啦!唔係仲要我打黎問下話!你老母!
繼續down,我依然sd左個好長好長的msg俾佢。之後想打電話搵人傾下計,講下琴晚,搵搵下,諗到阿婷,所以打俾佢了,先講下琴晚俾佢兩個老友搞到我燒煙花,之後慢慢講返,琴晚其實從朋友角度睇,真係唔錯的,但都係抵消唔到負面的情緒,佢都講左佢ge意見,感覺,佢其實都講得幾直接,都講晒我想避開唔諗ge事…真係不枉一場朋友,我最受落的,係佢講左句:“做朋友你點決定都好都會橕你支持你”。
諗返琴晚,加上岩岩情緒過度宣洩,講真,真(此處再次用了頂真)係有d想喊,呢個係我廿三年黎過得最灰的一個生日…講左成半個鐘,算了,佢仲係男友家中的,費事再煩佢了。
坐多陣,頹廢多一陣,十點半度返去了。在家樓下徘徊,我又囉岩岩買的東西黎食了,食完,有點不舒服,好想嘔,好ge,咁等我唔好食咁多。嘔又嘔唔出,只係搞到腸胃翻騰幾下,成個死飛仔咁痞係街邊。佢終於肯回了,原來佢又上左大陸,總算好返少少。
係樓下等到差唔多點幾先肯返返上樓,又唔記得對住部腦做咩就訓了。

p.s.真不好意思那麼多粗口,要買眼藥水洗眼的話可以搵我claim返錢~~

台長: 草原日記
人氣(55) | 回應(3)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

Vito
我用開v 老篤, 但我呢邊冇, 唔該寄支過來俾我
2006-12-15 17:25:39
草原日記
請網上自行訂購
2006-12-15 22:55:42
Vito
有冇得claim 返錢先?
2006-12-16 22:57:27
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文