24h購物| | PChome| 登入
2004-12-27 04:00:12| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Liverpool(4)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Day 4 in Liverpool

原本今日plan去Manchester
但係發生意外......
前一晚玩得太夜, 朝早7點先瞓
所以11點起唔到身
去唔到Manchester, 哈哈哈, 好失敗!

冇得去, 唯有跟Joey返佢學校攞form
首先去火車站買車飛
之後搭巴士返學校
原來都ok遠, 去到已經開始天黑
但都睇到佢學校都幾新幾大
仲幾靚添~~
不過就遠左d....

攞完野走果陣竟然冇車搭
行左一陣, 搵左一陣都冇巴士
唯有搭black cab, 即係的士去Asda

Asda係呢隻既supermarket
好大, 應該仲大過我地間Tesco少少
好多野買, 又好多人, 因為已經23/12喇~
我地買埋今晚既餸
2鎊99買到一個14"既pizza加4個自選topping
真係好抵~~

返去焗個pizza食, yummy!
食飽冇野做同Joey, Joy睇Gary女朋友寄黎既<強姦5>
呢套戲簡直係混帳!
一路睇一路笑, 哈~

睇完我地3個同Remay去左city centre間pub飲野
可能呢間d人成熟d, 冇咁好玩
但有好野睇~ 好睇過<強姦5>!
再等Gary同Peter放工
一齊唔著褸落左另一間bar, 凍到顛!!
原本佢地去開果間冇開
所以去左隔離果間
落到去先知原來去錯bar
我地落左gay bar!!!!
哈哈哈哈, 大開眼界!!!

玩到4點先走
5點瞓覺.....好攰........

*************************
呢兩日Alison已經冇同我地一齊玩喇
唔一齊玩唔緊要
但有d野要講責任同互相尊重
唔可以咁自私囉.....

台長: gloglo
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文