24h購物| | PChome| 登入
2004-05-24 02:32:51| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

**.........新寵兒.......**

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

新寵兒...亞Ron...吳卓羲..
真係超級有型呀..又得意喎..
死伙啦..呢次..又忍唔住啦..討厭..

同謝賢先生的對話...好白痴..

小妹:死伙啦..又有新寵兒呀,
謝生:今次又邊個有型人呀...]
小妹:衝上雲霄..吳卓羲呀...
謝生:咁佢又真係幾有型既...係囉..迷上佢囉..咁多個之中最得呢個..
小妹:係囉..都唔知佢想點嫁..勁有型囉..又靚仔喎..
謝生:你快D打比亞Wing啦..佢識Issac嫁ma..
小妹:人地唔係叫Issac呀..人地叫亞Ron呀..
謝生:對唔住...我叫你打比亞Wing呀..佢識吳卓羲嫁...
小妹:驚喎,,人家..
謝生:驚咩呀你..低B精..
小妹:唔知呀..咁打比佢有咩用呀?唔通拎亞Ron電話咩?
謝生:咁又係喎...好奇怪嫁呵..咁不如算啦..你繼續做Fans算啦..
小妹:係囉..我都係咁諗..保持一定既距離好D..
謝生:你都ok變態嫁喎..成日都鐘意一D咁既type既人..
小妹:係呀..我係變態陳美美呀ma...
謝生:係囉...變態陳美美好奈都好奈未出過場啦..
小妹:佢依家放梗大假呀ma..佢冇話比你知咩?
謝生:冇啦..好奈冇contact啦..
小妹:聽聞佢又迷上吳卓羲喎....
謝生:你指陳美美???
小妹:係呀..佢成日都跟我既..真係好討厭囉..
謝生:唔係呀..陳美美鐘意陶大宇嫁ma..你都唔係..
小妹:???咩陶大宇呀...好似係盧海鵬呀..你唔記得啦..
謝生:盧海鵬咁開心???佢幾時轉咗type嫁..?咩呀..好似係容錦昌呀..
小妹:好似係喎..都聽佢提起過嫁好似..亞昌呀ma..係佢啦..
謝生:成日笑我冇記性...你自己就冇記性.,
小妹:唔記得咁多啦..自己鐘意個都記唔哂啦..
謝生:咁又係呀..你鐘意咁多人..
小妹:係呀..花心鬼呀ma我係..
謝生:咁我都知既..hehe..
小妹:不過依家都係吳卓羲啦梗係..咁鬼死有型..又靚仔..
謝生:.........打比亞Wing啦...有你個亞Ron電話嫁喎..好幸福喎.
小妹:都話唔啦...又唔知講咩好..唔通打比佢..話係佢D屎咩.?
謝生:好攪笑呀..呢一野..唔得..真係好好笑..
小妹:咁咪係囉..一陣阻住亞Ron做野就唔好啦..佢忙呀ma..人家係力棒嫁..大佬.
謝生:咁又係既...我地今日既對話..真係好白痴呀..不過好好笑..
小妹:梗係啦...因為有我呀ma..仲有亞Ron呀ma..
謝生:.............唔該哂你同你個亞Ron喎..仲有美美呀..
小妹:唔駛唔該.應該既..你係我個fd!又係亞Wing個fd..咁亞Ron都會當你係fd既..
謝生:..........下刪100個字粗口.......

台長: gichi
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文