24h購物| | PChome| 登入
2007-08-06 20:47:41| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

KoReA~I JusT cOmiNg~DaY OnE~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

收拾好行李~
同亨亨7點鍾就出門~
打算提早去機場~~
爭取我地既窗口位~
點知~~~~~
等左45分中~~一架E21都未見~>_<~
擔心死啦~~~好驚趕唔切~~10:10既集合時間~
就係等緊之際~~布布就開始埋怨亨亨~~埋怨佢咁遲出門~~
不過都好好彩~就係50分~~等到巴士啦~~~

經過個多小時既車程~就到遲左機場啦~~
原本擔心會遲到既我地~~
竟然早左成個半中到達~~~

一一!!!~
估都估唔到~~~
人地康x旅行社既人~提早35分中到~~
而我地永x社行社既人~
準時到pk~~~~一分中都無早到~~
答正十點竅十分先開始有人叫集合~~
無錯~~就係咁~我同亨亨o係機場無聊左個幾鍾~~
o係2月1日既晚上11:55~~
我地終於都登上KE608航班既窗口位~前往韓國啦~~~~
我地今之lee團合共二十七人~
其中唔少係小朋友~而有3對係同我地差唔多年齡既情侶~~
我終於都食到小生之前提到既韓式飛機餐~~
感覺~好正~~~好新奇~~
係韓式伴飯~~~仲有~泡菜添~~
味道都唔錯~~~~HEHEH~
而亨亨食既就係牛腩飯~
味道都唔錯O架~
改變左我對飛機餐既印象~

食左野~~再O係飛機到訓左一個小時左右~
O係當地時間既早上5:00~
我地終於都到左韓國仁村機場啦~~~
本來到左韓國~~
心情一定好興奮~好開心~
因為我地真係想出國好耐好耐啦~~
但係O係哥一刻~~
我地既心情~~~只有一個字可以形容~~
就係“睏”~
睡眠不足~~令我同亨亨都無咩心情~
所以哥日既行程~~我地都好似發左場夢咁~~
個心只係唸住快D返去訓一覺~~

我地既導遊~佢自稱係一個港日韓混血兒~~
佢話~出黎玩~重緊要唔係開心~而係要夠型WOO~
SO~LEE~幾日~就因為佢LEE個型字~令我地洗左好多錢~哈

DAY ONE既天氣都好好~~有太陽~只係有D凍~~
最低氣溫係零下9度~而最高都只係有零下2度~~
>~<
我地第一個目的地~係導遊加插既七樂賭場~~
對於生於澳門既我~~
確實一D興趣都無~~只係覺得好晒時間~~
個場好細~~你酒店大堂面積既一半左右~
D荷好唔PRO~~
同埋~~~空氣好悶熱~~~
第二個目的地~~係韓屋村~
對於未即時適應低溫既我地~
一落機就去任室外既景點~~
確實令人凍到精神晒~
第一次見到凍到結冰既湖~
上面有D O係到滑行既鴿~~
好CUTE~~~
韓國真係度度都見到鴿O架~
而且一D都唔怕人先~~
韓屋村係古時的人住既地方~~
有少少似日本d建築物~
但上面又寫住好多漢字wo~
聽過好多日本人好鍾意去參觀~
但對於對歷史一d興趣都無既我竹黎講~
除左拍拍照之外~就無啦~~~
就係咁~我地就震住咁離開~~
出發去食野啦~~^^~

原來韓國既冬天~
真係非一般的凍~
哥種凍~會令你不時有爆粗既感覺~
LEE架就係我地咁多日以黎坐既戰車啦~~~
都算係咁啦~~~~

台長: ♥G’s PudDiNG♥
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 甜蜜的旅行唷~~ |
此分類下一篇:肥來了~^^~

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文