24h購物| | PChome| 登入
2001-01-24 19:52:13| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Amanda II - easy

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

這首歌, 說著一個正在離去的愛情, 也許在一個完美的時間, 兩人相遇, 非常的契合, 理想一樣, 欣賞的東西一樣. 甚至心裏想的都一樣, 毫不勉強, 也不需隱藏.

但當一切都過去, 也許, 只能放手吧

到了這裡, 我也說不出什麼…. 聽歌吧


Easy
It could have been easy making love to you
I would have been easy to do what we want to
The look in your eyes promise paradise
It would have been easy

曾經, 是那麼自然的與你纏綿
曾經, 我們之間想要的一切是如此的契合
看著你的雙眼承諾天堂般的未來
總是那麼的輕易, 自然

It would have been so wrong to say I love you so
You had to be strong to make me let you go
I was ready to fall I want it all
I would have been easy
曾經, 說出“我愛你” 是一個錯誤
你是多麼努力的要我放你走
我放棄一切, 只為要你留下
曾經是那麼輕易

Easy to love my heart makes a fool of me
Easy to love this one can never be
Comes down to you
Darling I’ll always be easy
單純的愛你, 我的心變的像傻瓜一般
單純的愛你, 我想這一生不會再有
走進你
親愛的, 我永遠都是這樣輕易的就奔向你

I never forget you the heaven in you kiss
I’ll never regret you I know now what I’ll miss
It’s better like this but it could have been
It would have been easy
我永遠也無法忘懷你那如天堂般美麗的吻
我也不會後悔為你放棄的一切
最好一切就到這裡, 不管我們曾有的想像的未來
曾經, 那麼的輕易

Easy to love my heart makes a fool of me
Easy to love this one can never be
Comes down to you
Darling I’ll always be easy

You better go now while the going’s good
At least you know now I’d love you if I could
I know that somehow if it could have been
It would have been easy
你最好走了吧, 在我們還相愛的時候
最少你知道, 我現在仍相信我們能廝守一生
我還相信在某方面我們是契合的
曾經, 我與你相戀, 毫不勉強的相戀
So easy
Easy

台長: George
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文