24h購物| | PChome| 登入
2005-04-28 17:42:49| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日細佬話腳痛唔追車啦..咁我同佢搭7點8個班..個老爺車勁慢..落車個陣仲有1分鐘就55分..我沖呀..沖到天橋見到呂澄茹..我地行得勁快..行行下..後面有人叫等埋我呀..係handhand..咁我地唔理3721..沖入學校先算..Yeah@@一入到去..輕鬆晒..點知高志勇叫我地過去..我以為「我地有遲到咩??」..點知係佢話捉我地『亂過馬路』!!係wo..尋日好似話以後會捉人亂過馬路..fuck!!勁遠lo

今日WP默書..突然唔記得左尾2個句..好彩我偷睇到史艷文姐..呵呵滿分..bingo
到lunch..今日去福利來吃..真係飽到嘔..肥了少許..人家好辛苦先減到28寸..e..依家29寸啦..唉我要奶荼..佢就比coffee..不過得啦冇所謂

到英文堂miss chow教左好多生字..><因尋日個drama既問題紙我地全班交晒..每人有2粒糖..我諗住留1粒比irene食..但太多因素加上自己貪食..粒糖已經係我個肚啦!!其實數學堂都唔係好悶姐..好快過左..放學啦..同小麗..dimdim拜拜完..就踏上歸家之路..好累..係巴士訓左一陣就落車..返到黎要溫英文DICT同做功課

仲未返..算數啦

台長: 陳a小姐
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文