24h購物| | PChome| 登入
2004-12-17 02:28:46| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我講左大話...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

其實,我以前根本無食過煙~
但係,我唔想比人覺得我cheap,分左手就自暴自棄咁走左去食煙,咪呃左好多人話我以前有食開,算啦._.”
條路係我自己既~
最近唔知點解對咩都無乜興趣咁,連我最鐘意既踩冰,我都推左無去~
重有就係,睇黎今件我係唯一一年無人陪過我過除直既一年~_~
我返工都唔知為左咩,辛苦黎唔知為左咩,哈哈哈~
搵多D黎打機麼~_~又無女朋友,就算有都再無時間陪人,日日都返工,日日都返學,唔再諗新既女朋友囉~~呵呵呵
講返今日先~~~呵呵~~今日走左去唱KK呀~~今日得我同tratra~winwin~waiwai~lung五個人炸~~勁好喎~~呵呵~~都唱左唔小首歌架~~開頭個陣勁攪野,我搵左幾首歌係男歌手唱女仔歌~之後winwin佢地又搵返同一首歌既女版~~到到成3點3左右呀龍先黎到~~佢黎到無耐就收錢囉~~我都幫佢唔到囉= ="...唱到4點左右我地就走左去打機~~~一開始就同呀龍鬥左場車~~我地兩個不分上下~~到到最後比我過左頭~嘻嘻~~之後對電腦啦~~又係咁比我win左電腦喎~呵呵呵~~玩左無耐winwin佢地幾個就唔知去左邊~~咁我咪繼續同呀龍玩囉~~~玩左成十幾廿蚊~~之後見到ManMan同Ivy喎~~咁咪一齊打機囉~~同ManMan玩左幾場槍game~~愈玩愈興奮~~玩到最激個陣winwin佢地話走先喎~咁咪算囉~~[雖然我都要返工= =...]不過最後都係同ManMan玩到6點~~~本來諗住係咁玩玩到爆左隻槍Game去架~~點知= =...有一關好難過...所以就走囉~~之後我就去左返工囉~~返返下工有個同事走埋黎問我~~喂喂~~Gary原來你識呀Pat架!?之後我...下!?Pat!?哦~原來係同班既死擋PatPat今日個女朋友生日咁佢地一齊去食飯之後講講下講到我@@...話我都係荃灣Neway到返工~咁咪知道原來PatPat有朋友都係荃灣Neway到做囉~~勁攪野喎>0<~~跟住12點收工啦~~口痕痕咁去左買包煙~~返到屋企食左兩支...好不自覺咁就食左兩支...呵呵呵

台長: 幻法使者GaRy
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文