24h購物| | PChome| 登入
2005-03-19 17:48:42| 人氣41| 回應0 | 下一篇

整理心情

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

走到今天....心情終於要面對....
我等....等左咁耐......日日夜夜不停既等待
終於和你再一次相逢......
我竟然..唔認得呢個係--你
那一剎那.....你唔會見到我既淚光....
真係好想再等到與你再相逢.....我可以係你面前大喊一場
還是.....我會對著你"微笑"
如果我可以"一笑置之",證明我對你不再在意
但....你唔知道..我係一個重情既人
身邊一個不熟悉既人,當他遇到困難,我想..扶他一把都應該.....
為何用在你身邊....就不可以??
點解?難道....終始一生都要帶著呢個遺憾??
還是....第一個遺憾....有點兒不太習慣??
真的....只有一點兒就好.......
現在既我...盡快找尋第二個遺憾,讓我習慣......
說到底....
心情到現在......還在整理中.....................
要點做呢?算數?!
唉~~正所謂人數不如天算.....要我怎樣算呢?

台長: 茶花女
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文