24h購物| | PChome| 登入
2006-01-31 19:58:40| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

1月30號

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

又要番工喇~~自己咁累都仲要去玩...
呢個係我番咁多日工積積埋埋冇埋點訓個殘樣
仲爆左幾粒倉tim a.....


到夜晚8點半就攪掂哂d野喇..
咁收工就過左吉島搵雯雯
之後行左陣咪嗌埋阿elle出黎囉~
跟住我地就出尖沙咀牛屎就車我地出去
我地就去左歐偉倫間bar飲酒喇.
今日佢條女生日a ma~~間房係勁多人個囉
又飲酒,,見到都飽囉~同呀亨利豪仔佢地玩次次都輸囉我
卡文同阿雪點幾都上埋黎...到4點幾我地就過cyber喇~
今晚我又醉到仆街喇,,不過阿elle仲醉過我,
所以牛屎就扶左佢去佢架車度訓喇~
上到cyber我就即係訓左係阿耀佢地張檯喇~
之後攤左一陣都醒哂喇~~咁咪出去跳囉
到7點就走喇,,,累死
上到車亨利同豪仔叫我落番車,,話繼續玩過..都傻架

台長: °.﹒傻粉 ★╭°
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文