24h購物| | PChome| 登入
2004-07-21 17:57:51| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

訪韓前的心情

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好...興...奮...呀!
好...開...心...呀!
好...緊...張...呀!
我而家既心情真係七上八落呀!
心裡面實在有好多野一直圍繞著我喔~~


描述一下我而家既心情先:

興奮
因為在呢八日裡面,唔知將會發生咩事!
可能會做一些以前從來唔會做既野
又或者見一些以前從來未見過既事情
又或者會遇見一些奇奇怪怪既人
因為我地既神是奇妙的
所以我深相信一定會經歷非常奇妙既事!


開心
因為可以同一大班來自唔同教會既弟兄姊妹一齊去訪韓
實在難得
因為可以去經歷神大能的作為
和領受從神來無限的祝福


緊張
因為擔心在禱告山上禁食祈禱時身體不能應付
因為擔心沒有足夠的睡眠
因為擔心不能做好小組長的職務


個心情好似仲未作好準備咁
好亂
個腦好多野諗
個心不停咁跳呀~~


我諗我需要冷靜一下
好好去重整番我既思緒


每次遠途出門既前一晚
我都會訓唔著
我諗今次都會係咁@_@



我深深的相信
神的恩典是完全夠我去訪韓全程用的~~
阿們!




台長: ☆豆丁★
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文