24h購物| | PChome| 登入
2005-07-20 01:34:17| 人氣211| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

香港仔工業學校七十周年晚會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日老婆放假呀,
佢一個星期先放一次假ja,
八點半就黎左hall陪我啦~
乖呀!!!!

我地訓覺訓到十二點,
之後去左都會食晏晝,
老婆食左<<金姑肥牛炒烏冬>>,
我就食左<<滑蛋豬排飯>>,
都幾好味呀!!

lunch之後就去左旺角諗住買software,
點知搵極都搵唔倒~~慘呀,
白行一趙....

番到hall無幾耐我又要出去啦,
因為四點要操水,
要留低老婆o係hall lu~~~
今日唔係好辛苦ja,
main set係八個100m 背同六個200m自,
都ok啦~~
d狀態番緊黎,好野!!!!

番番hall接老婆去七十周年晚會,
全部老師都有出值呀~~
梁志強老師啦,陳家聲老師啦,林開和老師啦,
陳以信老師啦,馬如鴻老師啦.....
講極都講唔完啦~

上面o個幅相係我同馬如鴻老師影架,
佢係我form 1班主任,
今晚佢同我傾左好多計呀,
好開心佢仲記得我叫咩名...
哈~~~~
唔知傾傾下我地兩個都有d感慨...
可能我令佢諗番以前d野啦~~~~~~~~
點都好,多謝馬sir~

佢話九月最後一個星期五係香工水運會,
o係度記低佢先,如果唔係唔記得早d打比馬sir~

好啦,訓啦,老婆等緊我電話,,,,

台長: 黑鬼
人氣(211) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文