24h購物| | PChome| 登入
2005-05-30 00:00:43| 人氣73| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

泳隊貝澳Camp~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今個月27~29日係我地泳隊camp o既日子呀,
我被委派organise 個camp,都不過不失啦,
最後都要Hugo幫手先得~

到到27號,一點就要去要中環碼頭lu~
起身無幾耐就要執野....仲要過去叫隊長起身...
見倒有個人訓左o個佢隔黎,唔洗問o係邊個啦,
知情人就明白晒~

我地一行人最後一齊去搭東涌線去大嶼山,
我又一路收錢,每人一百蚊~
搭下搭下,夾夾埋埋成個幾兩個鐘,
去到東涌百佳買左成六百幾蚊野,
好彩係學校支助,真貴~

其實之後o個d野都係平時去camp o既情節,
第我講下有咩特別發生啦~

um...最難忘就係我地去左沙灘玩沙"泥"~
個個人都玩到好污穢,嘉莉,kenny同ken doo都玩到皮膚敏感~
我就玩到成面暗瘡..shit~
um,我都仲有租單車玩呀~
其實成個camp都幾順利,都幾開心~~~

有d唔開心野囉...就係有d人攞一d野黎講笑囉,
話比人打刧....
拎人地o既擔心同關心去玩...
我o個晚真係好唔開心呀...
而家無咩野囉...

過左三日..都有掛住老婆呀~~~
遲d去上海...十日會死人...唔係操死人,係掛死人~~

台長: 黑鬼
人氣(73) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文