24h購物| | PChome| 登入
2004-03-02 17:32:45| 人氣78| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

願意追逐嗎?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我既要求某程度上係ok高
或者我遇過一個我非常欣賞既人
欣賞到經常拎佢同其他人相比
其他人往往都會比下去
我知道我曾經好鍾意
但而家自己都分唔清欣賞定鍾意
或者而家真係所謂既“習慣地鍾意”
去到一個唔係愛情係感情但麻木既“情”
已經分唔清
以前既我會係鍾意就鍾意,唔鍾意就唔鍾意
而家冇時間去諗去分
我只覺得自己係活0係一個自我保護主義之下
而家咩都唔想理
太疲於奔命啦 ~
一直以來既追逐永遠都沒有終點
對我有好感?我唔知道喎
但只知道絕對唔係0個一種
只係一個太普通既朋友
我知道自己不是那類型
我知道一定沒有可能
就算有可能,絕對唔會長久
明知道沒有機會
不過幾年以黎一直0係度等
唔知等d咩
只係默默咁守護住
成日叫自己唔好再留戀
講左幾廿萬世要忘記
嘗試諗缺點
都好難做到
冇錯,因為實在太唔相熟
我根本唔知有咩缺點
只係留意到優點







唔……
想自己開心唔係咁樣架 ~
要識得從裡面鑽番出黎
咁先有進步 ~ ^^









不過......
我知......
我只想您安好 ~ ~

台長: Fran
人氣(78) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文