24h購物| | PChome| 登入
2004-05-29 13:46:25| 人氣105| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

明天 妳還愛我嗎?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

http://www.miluku.com/chn/newyear/swf/tangtomorrow.swf


這是一齣動畫,最後會唱一首歌

真的感人

已經好久

沒遇到讓我感觸這麼深的歌

聽到快流眼淚...










Tonight you're mine completely.


You give your love so sweetly.


Tonight the light of love is in your eyes.


But will you love me tomorrow ?




Is this a lasting treasure ?


Or just a moment's pleasure ?


Can I believe the magic of your sight ?


Will you still love me tomorrow ?




Tonigrt with words unspoken.


You say that I'm the only one.


But will my heart be broken ?


When the night meets the morning sun.




I'd like to know that your love is love I can be sure of ?


So tell me now.


And I won't ask again.


Will you still love me tomorrow ?




Will you still love me tomorrow ?













這首歌的歌詞 我自己打的

第一次親手打上歌詞

而且用好久 因為還要邊聽邊打



不過這首歌真的好棒


忽然有一個願望 這個願望就是

等到我們高二一起參加吉他社的時候 我可以邊彈邊唱這首歌

不過這首歌似乎沒有譜? 

真是的 我又不是那種光是聽歌就可以直接寫出譜的人...





這首歌

淡淡憂傷

問出了對愛情 最真實的疑問






到了明天 妳還愛我嗎?





hana

台長: 花東尼
人氣(105) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文