24h購物| | PChome| 登入
2004-05-10 20:06:23| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

mother's day

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


尋晚online on到 成2:30.. 睇埋電視3:00先訓..
點知今日一早..1:30 ar ma 就入黎叫亙我去同佢地飲茶.
唔知點解今日個人好紋... .飲茶戈陣ra ma 老豆重話我冇心送野 tim....
 大佬ra~~ 冇錢點買野ra?? 同埋le...買野一d都唔實際..
唸住成 陪佢ga la ma..仲唔夠咩?? ... 飲完之後..老豆又話我矮wor.. 重睇死我唔言得去邊wor.. 又係佢生gala.. 我唔想高ga 咩???激死 r~
    唉...唸住今日成日陪ar ma ga la..點知..
佢話返黎開台wor..  算la..  慳返..
 之後2:00溫左一陣習.. 就出左去搵彤彤行街.. ar ma 仲比左300蚊我買3tim..hehe~~ 唸住佢未有咁快出到去..咪去整隻cdr 先lo// 點知就黎到戈陣佢已經打電話黎話我遲到wor.. ><"
行左一陣.. ar 丸就打黎話去食野.. 我地係噴水池等佢..
 之後去左好面膳食野..個傻佬囉住部相機係咁影自己個頭...
 白痴ga~~之後 ar wing黎左.. 行左一陣.. 我地又入左國華la ...
我唔係咁識打馬吊ga ma... so 係ar丸隔離玩...佢一邊教我...一邊自己打...
之後索性教我玩...haha~~~ 點知個ar 伯等佢行開左戈時過黎cheak 我wor... 頂... 玩完之後... 我又引唔住... 食左兩飛~~~ shit~~又曳返la
.. ><”   唸住一齊散ga la.. 點知行到天神巷...見到
雞翼同條女係戈間好cheap ge 機po 出黎wor.. 嘩~~ 嘔心.
 但唔知點解我仍然....特登咁行去佢地前面....可能我好勝掛..
       返到黎食完飯// ar po 佢地走左..
我就online...見到 雞翼...我扮曬野咁問佢今日d 野..佢竟然見唔到我.... shit~~~~><”
 \  好多人都話覺得我大個左... 冇以前咁傻下傻下wor..
 i feel so... le d野... 經驗黎ge je~~~

台長: .* U u ....u u ..
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文