24h購物| | PChome| 登入
2004-10-26 12:45:26| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

費sir

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期一的堂好費,成日飛powerpoint,無料到要扮有料,唔考就唔好講咁多啦,要我地講創意,關咩事耆,我學的innovation & change,完全學唔到野,講的example不合theory所講,講既又係成10幾20年前的example,可能係佢個代講既example,不過應該唔關我地事啦,無野講唔想講就早放我地半個鐘,我的錢錢錢就咁就俾左費sir。

***********************************************************************

羅埋部相機去整,點解會壞左架?

曝光出現左問題,都唔係第一次壞啦,上次係閃光燈,肉赤。

***********************************************************************

等左佢好耐,又係要我等,又係身不由己,又要體諒....

************************************************************************

一個人回家的路上。

************************************************************************

台長: ☆°.﹒㊣安安★☆
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文