24h購物| | PChome| 登入
2007-04-03 19:17:27| 人氣130| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我們的假期

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2007年4月3號
天氣 16-18度...涼涼的
心情 好好好


蔡瑩同我講,流沙包係豬油加蛋黃,咁先可以做到”流”野出黎個效果

如果要證明食流沙包係無問題... 咁我諗要proof左豬油加蛋黃唔係唔健康

oh---甚困難 不過一次食一個啦,,,咁應該尚可

lunch打波...好開心好開心,,,

helen都打...更開心**放心,你寶力未老 ,,打得好!

我同helen vs 排球隊兩公婆 grace + celia

開到一球好爛ge扣球式 真係好爛

都係不要稱呼個d做扣球式

lunch之後個兩堂pa堂...好精神,完全唔覺有睡意

哈哈,,,咁我知我以後要點做啦

講起pa堂...miss chan KM 上緊堂個陣搵mrs tse講幾句野

mrs tse好受寵苦驚咁話:你搵我呀?我仲以為你搵學生添。。。

朋友話mrs tse搞到好似俾miss km 搵就係一種榮幸

of course not啦...

仲有,,,mrs tse好有趣,佢做示範個陣要計數,佢話:”

2000蚊ge 10個% 係 20蚊 。”

嘩*驚嚇

仲有仲有...估唔到魚仔上堂問我呢d問題

魚仔:點解你日記寫住暗戀?

fion:哦...呢個係預設版面黎嫁...之後pc home 有徵稿比賽

呢d係入圍作品...”暗戀”呢兩粒字唔係我寫嫁

魚仔:等我仲以為你暗戀邊個添...

fion:....[[ so 尷尬]] 我日記真係寫到好似暗戀人呀?

魚仔:d 歌詞囉

fion: 想你想得太孤寂???!!

魚仔:係呀係呀

fion:以後都係唔好亂擺歌詞

不過,後來都係同魚仔講左真相...哈哈

放學同徐鳳莉搭407 [[ 徐鳳莉=徐樂琳+鄭鳳金+林施莉]]

好彩肥程唔得閒

唔係又上左長亨玩東玩西嫁啦...

聽日放Easter Holiday

復活節呢個名改得真好...個個都復活呀!!!不過功課係好多好多同埋好多

____________________________________________________________

夜晚海聯練波...同celia主練基本功..

楚文同世豪教返好我地下手﹑上手﹑同扣球步法

上手真係練到好酸...不過我要感受”朋友”當初係點樣學好set波

同埋grace以往響場邊個種感受

步法....右左右 同 左右左 係唔係真係咁重要呢?

其實佢地都話應該冇所謂...好多人錯腳但係都打得好勁*

[[可能係未來的我 hehe**]]

我左右左做得怪怪地..成個動作慢晒 真的很怪 ^^

右左右順好多...不過我右手扣球打後二係唔係應該做返左右左呢?!

算啦,,,別執著**

之後玩左一陣體能 ... 佢地介紹左好多”好野”俾我地..

臨走個陣世豪再次提我地要做體能**

放心...雖然唔係100%想做..但係都明白係對我地有益...

哈哈,,,我發覺我同celia好極端..

如果我地d野拉勻就好啦...

GOGO你放心啦...響門口個番說話<---我地明白嫁

當初入黎都知道要捱

何況我地基本功唔算好好...呢d野係必須

狗狗都捱過啦...我同celia都唔會例外!!!!

楚文講得岩..我地適合跟呢隊波打,但係依家仲未適合同佢地夾住..

放心,我地真係冇介意!仲要多謝你地成日照顧我地....

[[真係好照顧我地嫁...fdly﹑game都會俾機會我地落下場啦

波衫會預我地﹑有旅行紀念品﹑利是﹑臨走個陣又問使唔使遮埋我

((唔做電燈膽))]]

gogo 泰國之行--->順風呀...

仲有呀...海聯搵教練啦 應該搵個係打仁濟...

mr.MA KH .... 期待*

就黎有聯賽...海聯要俾心機俾心機同埋入俾心機...

台長: Fion
人氣(130) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文