24h購物| | PChome| 登入
2007-01-09 23:56:09| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

中大WORKSHOP

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2006年12月30號
天氣 晴
心情 今日去中文的O.C.真係好大!!!!Oh==

今朝好晏先起身…自修室都唔去lu…

溫完中文就Naomi﹑Tiffany去中大,,,,

好野…應該差嶺南同樹仁,,,就去晒咁多間大學lu..

搭地鐵轉火車..諗住岩岩好..點知都係遲個批人入去..

聽左兩個幾鐘野///為左令今次活動有價值..所以都有抄notes

睇片都幾好睇呀..陳志雲+劉偉強

最後Q&A都有問問題

成個活動完左..我地去搵返中文書中四上講ge荷花池!!!嘩!

書個個靚好多..唔知點解?!==’

我睇返我地d文,覺得我地寫得好鬼靚..

我地去眾志堂買雪條食…

呢度好多雀仔…幾驚俾佢地叼走我地d雪條..

我雖然未去過中大…但係路線d direction都寫岩,,

唔通注定我真係咁有緣…讀中大?

行左一陣就搭火車走啦…

期待下次訪問d嘉賓!好想訪問運動員!

特別係足球員 [[especially豬仔=3=

台長: Fion
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文