24h購物| | PChome| 登入
2006-02-19 00:07:21| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

師生排球表演賽

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2006年2月17號
天氣 有少少咁多多ge雨啦
心情 中上

第一堂,ENG

第二堂 geog. Miss Lo派糖~

第三堂 hist.我又響度做VA份日記簿

Recess///打左一球波俾人叫左去練舞!

中文堂…小丸子好廢呀~學Miss Yu繞好大個圈黎

同我地講我地上堂唔好食野,叫我地唔好食野**

Maths堂,收我地要呈上去ge家課…

ERE~講左一D我地班EXAM d 野!

好驚…快要嚇死我~Mrs Chan好偉大呀!=3=

好正呀!AK講碟仙!佢未講,我地先興奮!

又話關燈,攪到佢話唔想講!後來都係講左..呵呵!

放學去打師生排球….有I.S. Miss Ng啦﹑

Geog. ge Miss Lo同 Miss Ng啦…仲有鄧sir~

都係鄧sir最勁!

第一場落去左玩下先….Eva同Vivian過左去對面!

最後我地贏26:24!局與局之間有休息!就自動請纓做旁述!

好白癡呀!得我一個~有時有雲慧同Elanie陪我囉!

後來Sandy都黎陪我啦…一齊玩二人對話**

哈哈!我地兩個ge中文說話都有九字頭嫁!

但係玩旁述就好白癡![[呢個我都承認]]

講d野好廢呀!唉~~~旁旁下都唔知可以講d咩野啦!

我地辛苦熬完第二局,老師隊贏左!我地玩造馬!哈哈!

打完波表演俾rin睇~~係青春舞曲….

呢兩日就係練呢d啦…願諒我跳得唔好呀!

我ge練習時間真係好不足!兩小時多d~唉~~~

今次SA好好呀!有水,又有紀念品!

我地影完相就分左d餅乾黎食啦…

之後繼續打波….打到六點幾呀!

邊熱身﹑執野個陣講鬼故~好驚呀!恐怖到死~

返到屋企沖完涼就訓左lu…

其實今日唔去自修室係為左返屋企睇紀曉嵐大結局

點知大家姐叫左我n次都叫我唔醒!呵呵!

佢話我冷靜左我多!佢叫我個陣,我冇用粗口鬧佢

淨係話佢隻手好凍!嘩!我都佩服我自己!

今日ge師生排球…Mrs Yeung都話我地識做呀!

俾老師贏返一局!呵呵~

其實我諗住會有第3局嫁!

咁我第一局係做球員;;;

第二局係做旁述;;;

第三局係做裁判’’’’一場比賽滿足我3個願望!

點知佢唔打第三局!驚老師體力不支?!=0=

vivian講得o岩,之後做體育記者都可能旁述嫁啦

佢地都話我地打返今日ge水準!都有望出線嫁啦!

加油呀///

依家train定差唔多嫁啦////呵呵~yeah

有一句說話,我想講好耐嫁啦!

點解呢排朋友ge生日,咁興表演?!

但係我都係愛即興﹑夾band個d多d姐~

之前詹﹑吉華生日都玩表演呢…

聽日打沙排))勁排住d阿sir同fd呀!=3=

台長: Fion
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文