24h購物| | PChome| 登入
2005-11-09 23:45:03| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

試卷風波!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2005年11月9號
天氣 晴,,,我發現今日係有半個月亮出左黎嫁啦
心情 難以用筆墨形容,有起有跌

今日係test week之後ge第一日!出現左試卷風波!

第一堂就係maths啦~Iris 第一名,91分

Hazel第二名,84;;;跟住係我同Candy Lo囉~

79分…唔滿意囉**我地班d能力真係…唉!

呢個世界真係唔fair,有d溫左書,唔pass,

有d唔溫書反而pass!真冇天理~

之後係中文…Hazel第一名~90分;;;我第二名,

86分…大頭釘冇教,有呢個分數都滿意嫁啦~

ERE堂聽左張學友隻”祝福”~都幾好聽嫁=3=

PE堂x2…Miss Yu absent~第一堂係Miss Mok繼續講Test Paper~

第二堂吉堂就係Mr.Lo kk代堂lu~回完信俾Din,,,做埋ERE工作紙///食野lu~

好彩Heidi有野食姐~肚餓呀!

Lunch諗住去葉sir///見到Mrs Chan…

問下我地班點…佢講左我ge分數…聽完個心涼左半邊~

勁想喊囉…佢響隔離…唔敢!

之後都係喊左嫁…唉~好唔甘心呀!

之後同Celia﹑din都想食牛奶樂,咁o岩三個都冇帶$落黎…專登要問rin借!

同佢地食完雪條之後開心左好多lu…

CHEM堂派卷,SK Lo俾我地睇個個powerpoint真係好想死:[[[

我地班d分真係低過其他班好多!

我地最高分得阿Nat 38分,隔離3c + 3d有人48
分…唉!我地有9個人fail呀!

我同阿miu都係35/50…即係70分啦~

算係咁啦…Chem之前打定輸數會fail嫁!

之後係英文堂lu///Mrs Chan叫我同Hazel企響最後,

睇佢地有冇改分數///

之後再俾我地兩個check返…

我企響最後,見到好多人fail.

即使係pass ge,都係得51﹑52﹑53﹑61﹑62到啦~

我同Hazel同分…呵呵!面對現實啦~Yion!

合格…但係呢,,,仍然好似係面對唔到自己!

中史堂冇派卷…講左少少答案同新一個chapter D野~

放左學搞完班務又要上奮進啦…

唉…超唔開心,,,講講下又喊啦…都係呢句!

我唔甘心,,,成堂冇心情上~

個心唔響度呀!佢謂stem cell個篇個陣,

真係明1/10咋~冇心聽=.=!

之後做debate…講墮胎,,,Form 1做過!

放左學,同Din搵Roby傾左15分鐘…

佢真係好好人…教我地improve英文!

好~我地從今天開始學好英文!

每天一封E-mail!

我希望我keep到寫到啦~

晚上去din屋企食飯…本來好順利…

點知媽媽叫我食左飯先[[佢唔知我上長亨]]

我快快飲左碗湯就走人!

上到亨緻樓樓下就見到阿kit啦…

響13樓走廊見到rin呀!我做完math就食飯啦~

佢媽媽煮d餸好好味呀!我屋企10年都唔整一次呀!

之後沙排fd出黎聯誼,去din屋企仲好啦?!

食完飯,做完功課…玩撲克!之後玩層層疊

人生第二次玩ge我,係輸左嫁!呵呵!

人係會進步嫁!下次一定贏!

Hehe…9:30就走啦~

Din同佢爸爸車我!有勞啦~唔該晒~

今日遇到個好好ge老師!

今次test,好似may咁講,的確係一次好好ge教訓!

經過一次看似好辛苦,實質…ge test之後

我發覺咩野娛樂節目都不及坐響屋企張sofa,

食住提子,睇佛山贊師父咁開心….呵呵呵!

嗯…要開始珍惜身邊ge野!

台長: Fion
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文