24h購物| | PChome| 登入
2005-08-02 13:24:08| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2005-06-28(星期二) ‘‘羽毛球場展英姿””

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日呢...本來同Becky去游水,點知佢M到...唉,我驚佢M完,到我M,咁到時半個月都游唔到水啦。。。
  算啦,咁起身,開左電腦,做家務,之後安安落落咁回信俾Raina,我大家姐話我地好似寫緊家書咁..嘻嘻,係呀,我當Raina係我屋企人黎嫁!回左兩頁,去煮麵食呀,因為媽媽返左大陸,我地三姐妹講左自己食自己,我二家姐要返學啦,大家姐約左FD食,我啦,,,唉,最衰唔去swimming啦,唔係之後去青衣城食野,咁依家又懶得煮飯,又懶得出去買,咁又係吃麵...我唔可以俾呢d日子繼續落去嫁!
  11:20出門口,去林士德,今日到F.1體育同樂日!我﹑Vivian﹑Irene&金金吹波,正呀!我諗我地可能好多野吹,點知吹落又唔係囉﹏算啦,嘩..主裁判站好鬼唔穩陣囉,搖搖下,真係驚跌鬼左落去呀!
  咁吹完波,1D贏左,真係悶呀!之後我﹑金﹑Celia&Irene打羽毛球,我地響羽球場o既英姿不比排球場差嫁!嘻嘻^^Vivian Lui好勁呀!佢同Mr.Lo一組,對Mrs Yeung同Miss Chu,真係好好睇呀!正呀!Vivian真係好勁””>3<
  之後去左kf買野飲,and then去M記坐,因為太攰同好眼訓,到係早走,,,搭44m見到楊嬿玲呀!同佢仍然都係咁好傾*講左好多野,成個人精神晒呀!眼訓o既feeling一掃而空~~~落車都唔想落呀!想繼續傾,點知大家都係選擇返歸訓覺,我地都好眼訓呀!!!
  返到屋企,沖完涼,彈上床訓lu,,,救命,頭痛...╓算啦╝

台長: Fion
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文