24h購物| | PChome| 登入
2006-04-27 18:09:02| 人氣66| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

多謝daddy mummy

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝擦完牙..已經覺得唔係好對路..

我即刻走去厨房搵左個蛋糕食..

飲左兩啖水..即刻食左粒panadol~

仲叫媽咪即刻同我整個熱水袋..

點知..呢頭叫完..

o個頭唔夠一分鐘我已經成身唔掂..

我mou左响地下...手攬住個頭...開始喊啦..

因為一分鐘內已開始出哂冷汗..

嚇死daddy mummy呀~

佢地即刻飛撲過黎...

我係咁話"好辛苦好唔舒服呀...好想嘔好想痾好肚痛好暈..."

我係咁重覆咁講..

然後全身都係水...汗水...

搞到細佬..咁懶訓都起埋身問我咩事..

daddy話唔掂喎..綺雯成身凍哂白哂..

mummy即刻俾熱水袋同褸我,daddy就叫我去toilet仲俾埋個dull我嘔..

我入到toilet照到自己個樣就知咩事啦..

即刻想起三年前一個人o係hall就快死o個幕m痛冇人理事件..

之後,我坐o係個toilet係咁嘔噃d蛋糕同藥出黎..

但冇野痾囉..

出噃黎daddy叫我落去睇醫生..

我死都唔去...因為..我痛到完全行唔到落街..腳軟勁暈..

我死左上daddy張床到攬住熱水袋係咁din...mummy就入黎係咁叫我換衫..

我濕得太緊要啦..佢驚吹病..

佢地勁擔心我,我又知自己d藥又已嘔哂出黎..一啖水都飲唔到..

daddy話"咩"我去睇醫生定叫ambulance..

佢話再唔睇醫生我會休克架..

我自己都覺呀...我已經睇唔到野啦,

唸左陣...都係落樓下打支啦..

daddy即刻打去佢睇開o個間好野..bk個位(長期爆滿人o既clincic)..

我就同daddy mummy 細佬落去啦..

佢地話"咩"我,我話唔洗啦..

daddy mummy左右咁扶住我,我行得勁快,細佬負責跑去"禁車立".

我一入lift就mou o係到個頭又亂面又pale,仲攬緊個hello kitty水袋,

成個癲人咁..

我理唔到咁多啦..要快..要快d見到醫生..唔係我就死啦~

入到clinic又好癲咁俾人望住....

好快,我就睇到醫生..

打左支"巴士"同唔記得咩..

過左十幾分鐘我就好左好多啦...

仲識多謝daddy mummy..

返去請左一日假...







有daddy mummy o係身邊真係好..

佢地不停幫我周身抺汗攞褸怕我凍親..

我仲因為太辛苦而係咁推開佢地d野又鬧唔好搞我..

又整到佢張床好多汗..

佢地都冇嬲...

仲好細心咁照顧我...

我一直都冇咩張開眼睇佢地做咩..

但我知佢地好擔心..好急..

好多謝佢地...













今朝我一好d,就打俾偉仔..

我o係到唸,如果只係佢o係我身邊..唔知會點呢...

一定嚇死佢!

上次我food allergy已經搞到佢手忙腳亂..

今次我仲要唔識自己走又pale又濕...

真係好耐未試過啦..

好似勁過上次o係hall tim呀~

m痛真係得人驚~

生仔..真係唔知點好~

哈哈哈..

daddy mummy就話有經驗見過姐姐咁jei~

得偉仔..我都好擔佢tim~





台長: DaDa
人氣(66) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文