24h購物| | PChome| 登入
2004-03-28 18:00:27| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

到我地搾ball ball 啦!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我同可可宜反night唔記得帶相機影相,但見wilson,stephenie佢地影左好多相,仲要係搾住波波影,今日我同可可宜都唔拾輸放工時去dressing房整兩個波波黎影相呀!哈哈!唔單止我地搾,我地仲要好高好高o既ICsir同我地一齊搾!YEAH!好開心呀!我地又去R房影相啦!不過今次冇O係OT咁癲訓上床影!但都好開心!因為見到高IC攞住個波波就好得意啦!

今日我地返B,冇得返A有D可惜啦!因為P更有大大隻O既力sir(IC),好高o既文sir同埋蜜蜂小王子sir(又係高)o既組合呀!呢個組合聽聞好掂架!有佢地o係triage坐鎮d病人o既投訴都少d,佢地真係嚇得下架!我同可可宜都試過返N拍力Sir,o個晚有好多黑社會咁o既人我地都冇俾人蝦過!多d阿sir做姑娘仔都唔怕俾人蝦啦!我最怕做triage俾人用粗口對待架啦!不過可可宜就好似有d天不怕地不怕咁!anyway,有時有d投訴得黎又好鬼好笑o既!我都係o個句...到你就自然會叫你架啦!我都唔想你等...但你都係等下啦!(自己聽到呢句都覺得好唔掂!哈哈!都係唔好入a&e啦!)

台長: DaDa
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文