24h購物| | PChome| 登入
2005-01-19 20:48:50| 人氣26| 回應0 | 下一篇

今天的笑

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最初以為只是一時的戲言
估唔到~

記得好似係聖誕前認識的GARY哥哥
(叫哥哥有點古怪!因為佢今年17歲)
知道佢要去韓國畢業旅行~嘩~正呀~
去韓國當然要佢幫手買野啦....
「我要買sleeping pack...仲有...」
呀???? GARY臉上一串狐疑???? 咩來架...fion姐姐...
「呀...你唔係唔知呀!咁出名~你點追女仔呀~~??」
呀???? 我明明係男仔喎~~邊識女仔野!!
「唔理~~GARY哥哥~~好啦~好啦~求下你啦」我裝可愛地央求著~
唉!!!好啦~我盡力試下啦~~~

昨天下午..一把溫柔的聲音從話筒傳來(不枉是美聲王)
「喂~~fion...GARY呀!嘻~~」
啊~~~??
「你係唔係要XXX..??」
啊~~~??
「我買左返來啦~」
唔係嘛??真架?? 嘩~~~~狂叫~~
我愛你呀~~Gary~~

原本以為信口開河~一時戲言~
想不到這貼心的小伙子竟記在心上~
感動不已~~我想...
窝心的感覺能讓我更容光煥發~~

台長: fion
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文