24h購物| | PChome| 登入
2004-07-27 02:01:35| 人氣123| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

中四分班

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉!好興呀!!!
本身今日好開心架.....頂!!
入到第一志願既我...開心得很...同埋....打波贏左....仲贏人九十幾分...
然後仲同阿東行街....寫左今日既行程呀....好多好多野....勁多字....頂呀....
一唔小心.......搞到無q 晒.....好興呀!!!!!!!

唉....懶得再打啦.....算數...訓覺了...!!

PS:都係講返小小....今日家輝同我一齊返學校睇中四既分班呀...
哈...我地兩個都分別入左自己既第一志願呀....
正..哈....不過....三年同窗既我地.....終於都唔係一班lu....(正確黎講係兩年半...因為家輝條友仔係...中一下學期先轉黎的....)
唔....同埋....一諗起中四如果搞籃球比賽既話.....都可以話係同我一齊出生入死既我地....會變做....對手啦..一諗到呢度.....有點唔知點既感覺呢....
不過...我都很期待呀....哈哈^^

台長: 阿飛
人氣(123) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文