24h購物| | PChome| 登入
2004-05-31 20:43:57| 人氣123| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

傾情之夜

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

五月三十號...我地學校..參加左一個叫做...傾情之夜既Band Show 表演....
我地係第三隊出賽.....心情.....不太緊張.......
但也不顯得怎麼興奮.......反而覺得怪怪的.......
又不緊張又不興奮......=.="

呢日....唔知點解....失眠....唔知幾點了....聽著mp3....
天光先訓著.....然後訓到.....11點十幾分....又醒左......
唉.....激死....都唔知搞乜.......激氣得制....落床....咁岩記得有得睇NBA...
開電視...睇完....And then 為今日做好準備....當然...
沖個靚涼.....gel返個靚頭先啦....哈哈.....(雖然gel唔gel都咁seven=.=")

咁然之後.....2點9去到屯門大會堂....採排啦....
wah....頂.....學校竟然幫我地改o個名叫.....邱子田男子組wor...
Dame it!! 真係比佢激死....好彩有得改名咋.......
唔係就真係魚死囉.....(改左叫YTT...叫佢地讀做"Y Double T" 咁先無咁樣衰咋)

唉....講真我地真係好seven....見到其他隊.....個個....型爆......
punk look.....完全型死.......我地個個.....普通出街衫.......
我覺得好似有 d 唔尊重個賽事.....不過都無用啦.......依家先講......
唯有.....(難聽 d 講句) 扮 kind 子上台啦........./.

不過最終.......真係估唔到自己囉冠軍.....我以為係囉第二的......
因為有一隊真係勁有台型.....估唔到佢地輸左比我地......
哈哈哈......^^

囉完獎....屈阿龍請食野.....哈....去左扒王之王呀.....
正爆.....哈哈哈.....其實我想叫神戶牛扒架.....食過一次....
勁正.....不過......阿 Sir..邊鬼度會肯.....咁貴.....=.="
好開心呀!!!^^

PS: 我相信我將永不會忘記這一晚...。我真係好好好好開心呀!!

台長: 阿飛
人氣(123) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文