24h購物| | PChome| 登入
2015-12-29 01:23:14| 人氣684| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【聽】Kodaline:High Hopes

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



Broken bottles in the hotel lobby
Seems to me like I’m just scared of never feeling it again
I know it’s crazy to believe in silly things
But it’s not that easy
在飯店大廳裡破碎的瓶子
對我來說就像是擔心無法再次感受它一樣
我知道去相信愚蠢的事非常瘋狂
但這不是一件容易的事

I remember it now, it takes me back to when it all first started
But I’ve only got myself to blame for it, and I accept it now
It’s time to let it go, go out and start again
But it’s not that easy
如今我想起來了,就像回到一切最一開始的時候
但我只有自己能怪罪,而現在我也接受了
是時候放下離開並重新開始
但這不是一件容易的事

But I’ve got high hopes, it takes me back to when we started
High hopes, when you let it go, go out and start again
High hopes, when it all comes to an end
But the world keeps spinning around
但我還懷有深切的期待,期望可以回到我們最初的時候
懷有深切的期望,就算你已經放下離開並重新開始
懷有深切的期望,但這一切都結束了
可是世界仍持續在轉動著

And in my dreams, I meet the ghosts of all the people who have come and gone
Memories, they seem to show up so quick but they leave you far too soon
Now evil was just staring at the barrel of a gun
And I do believe that, yeah
然後在我的夢裡,我遇見所有在我生命裡來了又走的人的幻象
記憶來的太急又走得太快
如今惡魔只是盯著槍管
而我深信不移,是啊

But I’ve got high hopes, it takes me back to when we started
High hopes, when you let it go, go out and start again
High hopes, oh, when it all comes to an end
Now the world keeps spinning
Yeah, the world keeps spinning around
但我還懷有深切的期待,期望可以回到我們最初的時候
懷有深切的期望,就算你已經放下離開並重新開始
懷有深切的期望,但這一切都結束了
現在世界仍持續轉動著
是啊,世界仍在持續轉動著

High hopes, it takes me back to when we started
High hopes, when you let it go, go out and start again
High hopes, oh,
And the world keeps spinning
Ooh, yeah, this world keeps spinning
懷有深切的期待,期望可以回到我們最初的時候
懷有深切的期望,就算你已經放下離開並重新開始
懷有深切的期待,噢……
然而世界仍持續轉動著
噢,是啊,世界仍在持續轉動著

How this world keeps spinning around
這世界怎麼持續在轉動著

台長: 慢熟者
人氣(684) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 安 靜*聽別人唱、說 |
此分類上一篇:【聽】Peter Hollens:Mary, Did You Know?

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文