24h購物| | PChome| 登入
2003-12-01 19:31:10| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

繼續的日子11/29

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

11/29
我今日去咗一間新既café到..個間café既主題係猫…..d貓真係好得意…成11.12點都係間café係咁走黎走去…充滿精力..不過貓真係唔鐘意理你..又真係完全”唔彩”人…好高”豆”呀~~!!!>.<..我仲同力 生講比我都係唔會養貓啦~~佢地咁唔順得人意..我想抱下佢..佢唔理我鐘唔鐘意就掙扎走…又或者會”抓”我…咁我會好驚喎…^^””所以當我好想抱下佢時..佢又唔肯被我抱..如果係唔開心..一定更唔開心..咁貓咪失去佢對我既作用囉(>.<安慰下我)..所以我覺得我唔會養貓..都係d狗仔順得人意多d…哈哈//.
識我既人..應該都知我話自己好似一隻貓..點解我咁講..因為貓係佢想自己一個人時真係唔理人..佢想人倍時真係要人倍..如果沒人理就會覺得好寂寞..好慘!!!
我今日係本雜誌到睇到一個test…用黎test你覺得自己似貓定似狗..你又試下玩啦~~!!!!
Dog or cat???
你會用[狗]抑或[貓]來形容自己的個性?
狗:忠誠,時刻都表現親切.是最佳的朋友.
貓:獨立,想和別人親密時才會黏住人.
如果你覺得你是狗----你會對你鐘意的人,雖然你有很多朋友,但是只要你的special one 有事,你會隨傳隨到,用長時間去證明你的忠誠.
如果你覺得你是貓----你崇尚自由.需要空間去做自己有興趣的事.當你想搵人陪時,任何能夠滿足你及送上溫暖的人,都會令你滿意.
你話啱啱你..似唔似你呢????我就覺得幾似我..
(順便一提,我既test…要做兩題.我只做左一題..後尾仲發覺答錯題目..大家覺得我呢份test 可唔可以合格…呢???不過算啦”^^”)

台長: 姬絲糽
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文