24h購物| | PChome| 登入
2004-07-15 01:23:00| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

﹍×*′Do\/\/n‵..*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

矣矣,,今日訓左2個幾中,,~之後就起左身啦,,
又係online on到顛,,又悶,,,
不過都有細bo 陪我吹水吹左陣ge,,佢講d野好淫,,>w<
又搞笑wo,,~成日講佢and佢條女,,~係度晒命咁,,
真係5要得la le d人,,~!!

之後12點幾爸爸無lala打tel番黎問我食乜飯買比我wo,,
真係,,le d野好少有架la,,~呵呵,,~
大個了,,要生性,,跟住食完飯之後,,佢走左,,
我又on我ge line la~,,2點幾3點,,~
諗住搵牙蟲姐n型姐去街ge,,咁就打比牙型姐先la,,
佢琴日化今日得ge,,點q知又5得wo,,什麼要等細佬番黎wo,,
=.=”,,之後好無奈咁就係icq 問蟲姐點啦,,
跟住佢得,,咁我地就搞好晒d野,,4點幾出發,,行左陣信達,,
見到萍萍bor,,=.=”佢今日生日,,無奈,,~
跟住陪蟲姐去萍姐度探佢,,and我buy3,,=.=”被迫的
之後去左2字街,,買左dd野~行行行,,d鋪頭就閂晒先去行,,
矣,,冇野好行,,跟住去左食粥,,再行去買蟹球,,不過,,
冇晒,,得番少少,,照殺,,立立雜雜乜都有,,5蚊,,=.=”
去左白鴿x好似2個傻po咁坐係度食,,勁5好食,,凍晒,,
跟住買野飲and行左渣渣,,桌月,,天屎,,屈錢紙等等le d地方
之後就歸home lu,,矣,,今日勁5開心,,好撚down,,
比人出賣,,係至親至親戈隻wo,,~!!妖,,好撚憎佢牙,,
正仆街,,~!!!!!!!

台長: * 粉絲〞--__
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文