24h購物| | PChome| 登入
2004-07-11 08:27:11| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

▽'' 整 logo *||

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈,,好hapi牙~
琴日牙哥開左個豹紋家族牙,,>v<
開心屎我啦,,跟住就幾丁(新任化樹人)係qoos度吹水
吹左幾個帖牙,,呵呵,,吹到天光得番我n小童係度吹,,
都5算吹,,佢反野,,5比我訓,,慢慢咁覆我wo,
le d咁ge笨蛋真係5要得牙~!!

跟住岩先我又好悶好得閒la
就去左qoos度反la,,(平時都係,,=.=”)
咁就入左個L.M.F.ge tp度la wo,~
我個平時有吹開ge人係度,,咁我咪搭下口lo,
跟住佢叫我幫佢整logo,,=.=”(我整得5令的)
咁算la,,諗住整幾個比佢就算,,
岩岩整完lu,,keke,,~
5知佢like 5 like le~??
仲幫佢整左個大logo添牙,,呵呵
岩先得閒又整左個,,牛奶仔,樣衰=.=”!!!!

而家就諗緊一陣訓教定出街好,,

台長: * 粉絲〞--__
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文