24h購物| | PChome| 登入
2005-09-05 17:59:18| 人氣88| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

4人曼谷自由行: 第一篇: 撞鬼記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

話說我和小汪, Drew Drew,小雄三個都想一齊去旅行, 由其是在我結婚之前…因為佢地好驚我結左婚會比人軟禁 (講笑啫!)

係有限的budget之下, 又不想到中國同台灣, 所以結論是又平又好玩的”曼谷”!

開左幾次會, finally confirm左 一間叫做Bangkok Boutinque Hotel 的酒店仔, 因為佢係新開好似幾好咁, 又好似好平!!! 住3晚有9折, US51 per room per night, 即係一個人一晚hk$179!!!勁抵!

你地可以到以下HP睇下佢的information

http://bangkokboutiquehotel.com/

點知…..怪事就發生啦!!!

第一時間入到間房已經唔係好舒服, 但都唔理,
休息左一陣就出左去玩

到夜晚番黎, 我地係女仔間房到玩,
已經係咁聽到有石仔"how"窗的聲,
我地咁住係d樹的聲, 拉開睇下原來係冇樹
咁地咁可能係窗廉條繩撞到個窗
(其實係安慰自己, 都冇開窗又點有風吹到條繩),
我地同膠袋tide起條繩
但係冇耐又有聲....
我地都冇理, 玩到4點, drew drew同小雄番房訓啦

我同小汪剛訓著, 就聽到有人"how"門
但係冇人....
再訓著........就恐怖啦
我聽到起碼5-6下好大力拍窗的聱音...我地住2/F
我同小汪一齊醒左!!!

之後我地叫番佢地2個過黎再玩過啦

第二日, 我地死人都request換房!!!!!
終於由2/F 換到 3/F, 果晚真係好好訓

第三晚.....又係玩玩下...有人how左2次門
又係冇人.....又嚇餐死!!!

之後番到HK, 我同小汪都發燒
下次都係唔好貪平!!!!!!!!!

台長: 晴天娃娃 再戰江湖
人氣(88) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文